DP Rusher Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Fra insidetwoworlds.com newave.it has posted eight new videos showing character creation, interface, the different regions, ambient effects and multiplayer running on the Xbox 360. Er ikke akkurat det mest informative jeg har sett da samtalen foregår på italiensk og billedkvaliteten ikke er allverden, men er likevel verdt å sjekke ut. Link Edit: Måtte endre adressen i linken... Endret 8. april 2007 av DP Rusher Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Synes det virker som om de første 7 er fra PC versjonen mens kun den siste er fra xbox 360.. Du ser det i character creation videoen (styres med mus!) Det virker på meg som om 360 versjonen blir ganske annerledes i interface enn PCversjonen. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Av det jeg har sett hittil så ser jeg for meg at jeg skal ha meg dette spillet. Jeg liker RPG, og dette ser ganske spennende ut. Liker spesielt atmosfæren man får i dette spillet. Og multiplayer i et rollespill har vært savnet lenge! Selv om det ikke er de største modus'ene å skryte av. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Synes det virker som om de første 7 er fra PC versjonen mens kun den siste er fra xbox 360.. Du ser det i character creation videoen (styres med mus!) No shit Sherlock.. det står "8. Xbox 360" Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Gleder meg utrolig til dette spillet! men den online delen, er den slik at alle som spiller kan møte hverandre og gjøre quest etc? Er spillet automatisk online hvis man har 360'n kobla til nettet? Endret 8. april 2007 av marius90 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 marius90: og så må man ha gull edition abonnemang Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ingen tvil at dette spillet skal i hus Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 De snakker da engelsk hos meg... Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 De snakker da engelsk hos meg... 8334324[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Hmm merkelig de snakker nå italiensk her hos meg... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Neida, bare jeg som ikke har skikkelige høytalere på jobben Lenke til kommentar
trydis Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hehehe, ja da kan de ikke være særlig gode Når "FOR WHOM THE BELLS TOLLS TIME MARCHES ON" høres ut som "PER SU CHI LE BELHI SUONA MARZO A RINTOCCHI DI TEMPO" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå