Plank Plank Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Satt og leste på en tråd om å skru av en annen PC på et nettverk. Ble litt inspirert til å tulle og tøyse litt med de jeg bor med: Vi er 4 kamerater som bor sammen med hver sin PC og vi er koblet sammen gjennom en router med deaktivert brannmur. Jeg lurte på om dere der ute har noen triks som tillater meg å tulle med de andre sine PCer FRA min PC? Ikke messe opp PCene deres eller noe, men bare gjøre noe som blir helt uforståelig eller teit som plutselig popper opp. Her er noen eksempler på det jeg mener for å forklare bedre: - Plutselig kommer det opp et vindu på skjermen deres der det står "HEI!" e.l. - Plutselig skifter PCen res til 640X480 e.l. - Det popper opp masse vinduer og drit på skjermen - Jeg kunne snakket i en mic på romet mitt, og de hørte det (Uten at noen synlige programmer kjører på deres PC) Jeg har så godt som fri tilgang til alle PCene, så om jeg må stille inn noe på TARGET COMPUTER går det bra. Så om jeg bare kan sende en slags trigger-kommando fra cmd er det helt fint.. Det er ment som en dårlig spøk dette, så ikke kom med 1337 info om hvordan jeg kan slette filer på disken deres osv.. det er jo ikke så festlig... Lenke til kommentar
andy_cap Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du kan ta en titt på SubSeven. Var en klassiker med uvitende datafolk Du må legge inn et program på deres maskin for å få tilgang, for å herje med de.. Problemet er at de fleste antivirus går bananas når du legger inn fila, så du må nok deaktivere de.. For mer info kan du se innom wikipedias side om programmet.. http://en.wikipedia.org/wiki/Sub7 Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Ah! genialt! men antivirusen tror jeg kanskje de kommer til å merke om jeg skrur av... hmmm.. er verdt et forsøk! hihi.. tak for tipset! Noen andre? EDIT: Programmet så festlig ut! Ble litt skepisk når jeg leste "The program has a feature that kan nuke a target HD and destroy it completely", men er verdt et forsøk! Endret 9. april 2007 av nils_wie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå