LN-BES Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Heisann! Skal bytte ut min PSU, og ønsker en anbefaling på en PSU mellom 700 og 800W Må ikke bråke for mye. Har sittet og sett gjennom flere i forskjellige nettbutikker, men det er jo så mye å velge i. Må ha en del 4pins kontakter,da jeg ikke innvestert i PCI ennå. Hilsen Bjørn Erik Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 OCZ GameXStream 700 Watt. Jeg har kjempegod erfaring med OCZ, riktignok er de litt dyrere men du får en mye høyere kvalitet enn konkurentene i tilleg til god effekt. Jeg har en på 520w og den er den minst bråkende delen i min PC. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hva skal den brukes til, du trenger ikke så mange watt muligens. skjermkort bruker mellom 40-200 watt max. alene. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Kan anbefale Corsair HX620 istedenfor en på 700W. HX620 er stille, kraftig (ampere i massevis) og effektiv. www.jonnyguru.com er en bra side for omtaler av strømforsyninger. Samme er www.silentpcreview.com Endret 9. april 2007 av Bludd Lenke til kommentar
randknu Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det var et enormt kraftverk du skal ha deg... Og ettersom jeg forstod så hadde du ikke pci-express ennå. Selv om du skulle hatt den kraftigste P4 prosessoren som bruker mest strøm av alle, og et geforce 6800GTX for AGP som nok er det sultneste skjermkortet, muligens ATI har noe som bruker mere strøm. Nyere maskiner enn dette bruker faktisk mindre strøm, og trenger ikke mere enn en god kvalitetsstrømforsyning på rundt 500watt. Og med mindre du har 6 harddisker eller mer trenger du ikke å tenke på disse som en strømbruker. Min mist 600Watt kjørte 15 harddisker på en gang mens 16 fikk sikringen til å ryke i oppstarten av alle disse diskene. Startstrømmen er minst dobbelt så stor på 12volten som merkestrømmen som pleier å ligge rundt 1A. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå