Dr3as Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ta bilde og legg ut, så kanskje vi kan komme med et tips eller to Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 sånn ser det ut bare med en skinne bak listen, sitter bare litt på ... Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 merkelig... har du hørt med et verksted elno? mulig dem vet hva du kan gjøre.. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 den sitter løst der ja, ville kanskje tatt lim imellom også pressa godt inn venta til den har strøkna Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 ja har tenkt litt på det , men da kan man ikke få det opp igjen da Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) nå som sommeren er her og man har litt tid til overs tenkte jeg og begynne med å koble inn fronsettet mitt i bilen.. jeg har altså da et focal k2power 165k2p har kjøpt "spacere" slik at jeg får plass til de der de gamle orginale høytalerene sitter så det er ikke noe problem. det som er problemet er hvor jeg skal legge delefilterene hen? er ikke hypp på å legge det ene i hanserommet hvertfall.. de er ganske store for dere som ikke har dett disse før, så jeg lurte på om noen har noe forslag? også er det tweeterene, tror jeg kan få plass i det orginale hullet om jeg bare kutter vekk plasten bak men det er en skrue der også.. noen som har noen erfaring ved og skriu ut den? Endret 23. juli 2007 av sharkie Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 hei igjen.. da har endelig øyelokkene mine kommet.. jeg bare lurer på om det er noen som vet hvor det evt er billigst å lakke slikt, eller om det er noen av dere som driver med det? takker for svar Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hør med din lokale lakkerer hør dem gidder å gjøre det Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 skal gjøre det.. var innom torshov her i dag og da fant jeg ut at det neste ble like dyrt å lakke det selv som å sende det inn til et lakkverksted, så regner nok med at jeg sender dem inn.. setter også på effektanlegg på bilen i morgen, så legger vel ut noen bilder etterhvert =) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Effekt anlegg blir bra Blir spennende å se resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå