sharkie Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) har en venn av meg som sa til meg at han hadde lest noe om at dem fort kunne bruke 1mnd før det kom noe til deg.. det var noen folk som hadde bestilt det på vw audi forumet, så tok det meget lang tid for det kom noe.. men jeg vet ikke om dette var engangstilfelle eller ikke Endret 22. mai 2007 av sharkie Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvordan går det med bilen? Noe skjedd? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 lolern dreas takk for lån av anlegg, håper alt sammen gikk bra med kjøring osv? foressten så en vectra med sånn fangerforlenger. skal se om jeg finner den etterhvert. Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 da fikk jeg endelig bestilt meg sideblinkers til vectraen min =) så nå blir dere vel fornøyde tenker jeg.. hehe.. neida.. send bilder da høland om du finner noe.. bare hyggelig å leie ut, bare å ringe om du trenger noe annet Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) http://www.superstyling.no/shop/product_in...abd24afdd53da59 den så jeg og faktisk for den litt spiss nese men^^ http://www.norvatio.mystore.no/ds_product_...products_id/128 detta kittet her likte jeg http://www.czt.no/catalog/product_info.php?products_id=492 her ser du den forlengern. ikke så pen men.. der har du enda fler muligheter, du kunne bestilt grill og dah. Endret 30. mai 2007 av hølands_gutt Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 hei sharkie så bilen din for noen dager siden i ski så bra ut den skjedd noe med bilen i det siste? Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 heisann.. koselig å høre at du liker bilen min.. nå har jeg endelig fått meg hvite sideblinkere, er ikke helt enig med meg selv enda, men det blir bedre med tiden.. hehe Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 hehe så bedre ut det da , tenker på å kjøpe det selv jeg.. men er de listene dine også bare satt fast med dobbel sidet teip? eller hva brukte du for å feste dem igjen? Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 hehe så bedre ut det da , tenker på å kjøpe det selv jeg.. men er de listene dine også bare satt fast med dobbel sidet teip? eller hva brukte du for å feste dem igjen? 8844693[/snapback] tenkte du på de svarte listene? har aldri tatt dem av jeg.. når det kommer til lysene så skrudde jeg bare av den gamle og skrudde på den nye.. den er litt mer løs nå enn orginalt med tror det skal litt til før den detter av.. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 min er løs ved fører døra skjønner du og får ikke festet den no bra igjen Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 merkelig.. og bak så er det dobbelsidig teip? gåt det ikke ann å lime på en eller annen måte? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 plastlim? pleier å være sånne plastfester på de listene, men det kan være forskjellige fra bil til bil. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Golfen min har en form for plastplugger som gjør at listene sitter, samma har gamle sierraen til pappa.. lim eller teip hørtes ut som en jallaløsning Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 jeg er enig at det er dårlig Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 mente ikke at det var beste løsningen.. men alt er vel bedre enn at den ikke sitter på i det hele tatt, hvis det var det som var problemet? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 den har løsnet og den festes ikke igjen det som er problemet. noen forslag hvordan jeg kan feste dem? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 koster vel ikke så mye for en ny list? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 nei nei lista funker den men sitter ikke på plass Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 er det ikke noe klips eller noe som du kan feste den på.. ser ut som det er noe slikt på min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå