sharkie Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 det går nok greit.. skal legge dem opp igjen.. takk for hjelpen =) Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 ja takk dreas, godt eksempel på hvordan han vil se ut, men som sagt dette er jo uten fanger. men tror plain grill,en av de fete fangerene,panserforlenger og klarglass hadde ikke vært så ille det heller. eller angelseyes,plain grill,panserforelenger i første omgang, også kanskje en fanger, bare for å få litt annen utseende. men dette for jo du bestemme. Jeg bare tipser deg til et kulere utseende. Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 det jeg engentlig har lyst til er å gå litt sakte fram med ting.. om jeg eksempel kjøper øyelokk og hvite sideblinker elno i første omgang, og evt kjøper meg noen andre lys osv osv. men du sa at det var noen lokk som hadde foskjellig utseende. jeg skal hvertfall ha lokk som går over kjøre og blinklys. vet du hva ca prisen på øyelokk ferdig lakkert er? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 vet du om en privat lakkerer så for jo detta billig, eller vis du er villig til å lakkere det sjøl så koster jo deg ikke mer enn en sprayboks. men disse: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=3 , dem utfører lakking for listene er det 900kr, det er litt stiv pris, men da for du jo jobben utført. Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 så jeg må nok regne med 1000spenn i lakk.. men hva tror du det koster for bare øyelokk? Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Heilt greie bil, såg veldig strøken ut då. Eg synst ikkje klistremerkene på sia var noe spesielt tøffe . Kan du legge ut noen bilder av anlege og bak i bilen? då er det lettere å komma med idear. Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 vinylen på siden av bilen er mitt eget firma som jeg startet for et drøyt år siden.. men om du vet en billigere måte og reklamere det, så si meg gjerne det.. har ikke gjort så mye med anlegg.. har en 13" focal k2 power sub som er bygget i en 50l kasse fra fabrikk. også har jeg amper liggende bak.. men har veldig lyst til å bygge det inn på en måte Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ok, då er eg med. Det er ein fine måte å reklamera for firma for. Eg viste ikkje ka det var eg . Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 sharkie, tar kontakt med deg om noen år,kommer til å trenge hjelp til installere fet anlegg i bilen min BTW leier du vekk anlegg? er lokal dj her ute, trenger anlegg skjønner, betaler gjerne. Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Ok, då er eg med. Det er ein fine måte å reklamera for firma for. Eg viste ikkje ka det var eg . 8353162[/snapback] det går greit vettu.. ingen skade skjedd =) Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) sharkie, tar kontakt med deg om noen år,kommer til å trenge hjelp til installere fet anlegg i bilen min BTW leier du vekk anlegg? er lokal dj her ute, trenger anlegg skjønner, betaler gjerne. 8353592[/snapback] det er bare å ta kontakt vettu.. hjelper gjerne.. sjekk innom siden min www.spotlydoglys.no jeg leier og leverer ut lys, lyd, dj's og teknikker.. pyro også om ønskelig Endret 10. april 2007 av sharkie Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Skjedd noe med bilen i det siste da? Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Skjedd noe med bilen i det siste da? 8541298[/snapback] har ikke skjedd så mye i det siste.. frontsettet min nærmer seg sin plass i bilen mangler bare noen få justeringer på hvordan jeg skal ha lydbilde i bilen.. skal høre med bs bildeler i dag om hvordan øyelokk som passer best til min bil.. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 fet bil du har ... samme som meg Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 takk for det =) da har kanskje du noen innspill på hva jeg evt kan gjøre med den? har du gjort noe spes? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har bare kjøpt meg felger og nye gulvmatter jeg, du kan kjøpe deg grill og så sette på noen øyelokk da blir de bilene fete, skvettlapper hjelper også hvis du ikke har det, jeg kjøpte det til min , det ble bedre og så koster det så og si ikke no Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 skjønner.. jeg driver å ser på øyelokk til bilen skjønner du, men det er ikke så lett for meg og finne ut hvor jeg skal bestille eller hvem jeg skal ha.. hehe.. skvettlapper har jeg hørt er litt stygt på enkelte biler, men vet ikke hvordan det er på bilene våre da.. Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Sjekk denne siden: Tuningzone.pl Har akkurat bestilt meg hekk-spoiler til Pugg 307. (sjekk egen showcase). Latterlige priser. De skal sende på fredag, så du kan jo avvente og få svar på hvordan det gikk, så er jo det en mulighet? Dersom du kan dra til Sverige og hente det da Panserforlenger 190,- Front-fanger til 370,- Dette KAN være bra detta... Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 i følge endel på forummet tar det vist litt lengre tid enn forventet å få varene fra denne siden.. stemmer det? Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 kan virke sånn, min er ikke sendt enda, men har det ikke så travelt at jeg gidder å kaste 1500 ut av vinduet.. hvor på forumet har du funnet info om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå