Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase/worklog: av sharkie sin Opel Vectra B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja takk dreas, godt eksempel på hvordan han vil se ut, men som sagt dette er jo uten fanger. men tror plain grill,en av de fete fangerene,panserforlenger og klarglass hadde ikke vært så ille det heller.

eller angelseyes,plain grill,panserforelenger i første omgang, også kanskje en fanger, bare for å få litt annen utseende. men dette for jo du bestemme. Jeg bare tipser deg til et kulere utseende.

Lenke til kommentar

det jeg engentlig har lyst til er å gå litt sakte fram med ting.. om jeg eksempel kjøper øyelokk og hvite sideblinker elno i første omgang, og evt kjøper meg noen andre lys osv osv.

men du sa at det var noen lokk som hadde foskjellig utseende. jeg skal hvertfall ha lokk som går over kjøre og blinklys.

vet du hva ca prisen på øyelokk ferdig lakkert er?

Lenke til kommentar

vinylen på siden av bilen er mitt eget firma som jeg startet for et drøyt år siden.. men om du vet en billigere måte og reklamere det, så si meg gjerne det..

har ikke gjort så mye med anlegg.. har en 13" focal k2 power sub som er bygget i en 50l kasse fra fabrikk. også har jeg amper liggende bak..

men har veldig lyst til å bygge det inn på en måte

Lenke til kommentar
sharkie, tar kontakt med deg om noen år,kommer til å trenge hjelp til installere fet anlegg i bilen min :p

BTW leier du vekk anlegg? er lokal dj her ute, trenger anlegg skjønner, betaler gjerne.

8353592[/snapback]

det er bare å ta kontakt vettu.. hjelper gjerne..

sjekk innom siden min www.spotlydoglys.no

jeg leier og leverer ut lys, lyd, dj's og teknikker.. pyro også om ønskelig :cool:

Endret av sharkie
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Skjedd noe med bilen i det siste da?

8541298[/snapback]

har ikke skjedd så mye i det siste.. frontsettet min nærmer seg sin plass i bilen mangler bare noen få justeringer på hvordan jeg skal ha lydbilde i bilen..

skal høre med bs bildeler i dag om hvordan øyelokk som passer best til min bil..

Lenke til kommentar

Har bare kjøpt meg felger og nye gulvmatter jeg, du kan kjøpe deg grill og så sette på noen øyelokk da blir de bilene fete, skvettlapper hjelper også hvis du ikke har det, jeg kjøpte det til min , det ble bedre og så koster det så og si ikke no

Lenke til kommentar

skjønner.. jeg driver å ser på øyelokk til bilen skjønner du, men det er ikke så lett for meg og finne ut hvor jeg skal bestille eller hvem jeg skal ha.. hehe..

skvettlapper har jeg hørt er litt stygt på enkelte biler, men vet ikke hvordan det er på bilene våre da..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...