ompopo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei, jeg bare lurte paa om noen kanskje har tid til aa se paa animasjonen jeg har laget i ToonBoom v.3.5 og kanskje gi meg litt kritikk/ros. Filmen er lagt ut paa Studica Skills og er ca 5 minutter lang. Bare gaa ned paa siden du faar opp fra linken og velg filmen med en rosa elefant som thumbnail. Takk paa forhaand :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vi har en animasjons kategori nå Klokka er mye, så jeg orker ikke se på den akkuratt nå, sorry Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Om du bare har tid ilopet av uken er det helt greit for meg. Mener du foresten at jeg postet temaet paa feil sted eller lagde en animasjons kategori? Bare lurer litt Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Beklager, saa naa animasjons kategorien og skjonner hva du mente. Jeg stopper aa bruke dette emnet og lager et nytt i animasjonskategorien Haaper det er det riktige aa gjore. Her er den nye diskusjonen. Endret 8. april 2007 av ompopo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå