Big Tone Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Nei, du må ha amerikansk ip adresse 8453427[/snapback] så teit, jeg er Amerikansk og jeg får ikke sett noe! Og jeg må få sett siste episode, ettersom min slutter 35 min inn i episoden Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kjøp deg hele sulamitten på dvd Så kan du friske opp hukommelsen i samme slengen! Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg vet ikke om det er lov å bruke en relay server for å skaffe amerikansk IP, men det er fullt mulig...jeg har prøvd Lenke til kommentar
Makky Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Noen som kan sende noen amerikanske proxyer på pm, eller linke til en god side som har dette? Tenkte å se på noen serier fra abc.com. Skal man bruke "transparent" eller "anonym"? Endret 2. august 2007 av Makky Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det med å bruke proxyer slik at du får streamet en serie som bare ligger oppe for amerikanske ip-adresser er vel ikke akkurat lovlig? Men det er dumt vi ikke får sett det på nettet. Det var veldig kjekt når jeg så Lost når jeg bodde i USA, hvis jeg gikk glipp av en episode. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det med å bruke proxyer slik at du får streamet en serie som bare ligger oppe for amerikanske ip-adresser er vel ikke akkurat lovlig? 9517298[/snapback] Ingenting ulovlig ved å bruke proxy, så lenge det ikkje står spesifisert på siden du skal streame serien fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå