Luunde Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Topicen sier vell det meste, men noen som har noen anelse om hvilke programmer man kan bruke til klokking i vista. Har IntelCoreduo2 2.3 prosessor som jeg ville gjerne ha klokket.. Takker for alle nyttige svar. Lenke til kommentar
NoClueAtAll Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 kan jo alltids bare klokke i BIOS? Har ikke Vista selv men rekner med at BIOS er der uansett... Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Jeg er ganske nybegynner i dette, noen bra guider hvor man kan "lære" om hvordan man klokker i BIOSEN ? Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Fintes det noen programmer som støtter vista ? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Fintes det noen programmer som støtter vista ? 8331366[/snapback] Det finnes programmer til overklokking i Windows. Ulempen med dette, om du er nybegynner (slik jeg ser at du er) vil være at du kan sette innstillinger i BIOS som kan knekke maskinen din. Eller at du må bruke veldig mye lengre tid på å feilsøke hvis du ikke oppnår en stabil maskin. Jeg anbefaler deg å se på hva slags RAM du har, skjermkorttype og hovedkort. Overvåkn temps og stabilitet i Windows. Overklokk i BIOS. Kjøp et program som heter Everest, det kan gi deg verdifull informasjon om din maskin og kapasiteten. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) RivaTuner kan man kloke sjerkortet, det går ikke an og klokke sjermkortet i bios! edit: hihi så nå at det sto cpu sm skulle klokkes Endret 8. april 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg vet ikke om clockgen funker i vista, ellers et veldig greit og oversiktlig program.Du finner det her. Lenke til kommentar