Silje00 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Shakira - Dude (Looks Like A Lady) Live At MTV Icon Aerosmith 2002 http://www.youtube.com/watch?v=LpLrySJbwIY Her får dere se Shakira spille munnspill og at Steven joiner henne Jeg synes faktisk hun greide seg ganske bra jeg, og det syntes vel Steven også. Hva synes dere? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det skal ikke opprettes tråder om enkeltsanger, slikt skal tas i Musikkkafeên - Diskuter all slags musikk! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det var litt morsomt å se henne prøve seg på noe slikt, kunne ha gjort det mye verre (jeg foretrekker uansett originalen, selvfølgelig). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det skal ikke opprettes tråder om enkeltsanger, slikt skal tas i Musikkkafeên - Diskuter all slags musikk! 8330525[/snapback] Sant, det. Forumet kommer til å bli oversvømt hvis hver låt skulle fått sin egen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg