lassaron-jon Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Vil gjere oppmerksom på at det her kan inholde sterke scener, og kan vere svært hardt for folk som henger i kultur > musikk forumet. edit: Heeeilt feil link link Endret 7. april 2007 av lassaron-jon Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Veit ikke on du er i bandet, men de fortjener juling for å ha slakta den låta så ubarmhjertig og grundig som de har klart å prestere. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vokalisten var ihvertfall grusom, han er ikke akkurat i nærheten av axl rose. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Disse har jeg sett før, forferdelige saker. UKM fra Troms 2005 tror jeg... Men uansett, jeg tror nok du ikke kan poste dette i Musikkkritikk, dette forumet er for folk som faktisk har laget noe eller vært med på å lage musikk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tenker vi stenger denne tråden, ettersom det ikke virker seriøst fra trådstarters side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg