norpheus Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Er det mulig. For det står at det støtter öpp til 1.2 bare. Men det går ann å stille cpu hastigheten opp til 12.5*133mhz.. Det tilsvarer jo 1.6 omtrent. Kan jeg da kjøre en 1.4 ghz T-Bird på dette hovedkortet da? Holder det med en "vanlig" 1.4 vifte hvis jeg ikke skal overklokke? Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Tenker det går helt fint jeg vis du oppdatterer/flashe biosen med den nyeste versionen. Det gjorde jeg med mitt MSI pro 2 a . før oppdatering støttet mitt hovedkort "bare" opp til 1.2 Hhz men nå støtter det 1.4 Ghz. Tror dette gjelder hele "familien" av denne typen hovedkort (socket A) Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Ang overklokking så burde du kjøpe deg en EKS: Taisol CG 760 Da det ikke er så smart og overklokke med en "vanlig" vifte. Det du kan regne med og få da er en ustabil og varm prosessor. Lenke til kommentar
realace Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Hei! Abit sier opp til 1.4 og etterfølgere basert på 200/266 mhz.... dette fordi det ikke er høyere akkurat nå offisielt, så du kan nok bare ta det med ro ) Mvh Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå