herzeleid Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har nå i lengere tid harr problemer med at maskinen ikke vil starte. Jeg hører at viftene og ting starter opp inne i pcen men får ikke det trivelige "pipet," som kommer når den slår seg på ellers og heller ikke noe signal til skjermen. Dette kommer og går og hvis den først har bestemt seg for å ikke virke må jeg rett og slett vente noen timer og prøve igjen, alternativt skru av og på 100+ ganger før det fungerer. Har bare blitt værre og værre i det siste. Noen gode råd? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Det er nok hovedkortet ditt som har tatt kvelden tenker jeg etter det du forklarer. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Hørtes ille ut, byttet hovedkort for to år siden. Men ville den startet i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Dette er enten strømforsyning eller hovedkort. Vil si 50/50 sjanse. For å være helt sikker kan du forsøke med en annen strømforsyning (eller et annet hovedkort, men strømforsyningen er jo lettere å bytte). Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Når eg hadde dette problemet var det CPU som hadde tatt kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå