edge Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Yes, etter godt over to år med YoungTalk skal man skifte til bedre saker. Etter å ha bladd litt og fått me seg diverse reklamer på TV'en står det for tiden mellom ChessKnock-Out, ChessTouch, Tele 2 Champion og Djuice Allstar. Personlig heller jeg mot Chess fordi jeg er godt fornøyd med Netcom-dekningen. Hele målet bak denne posten er i grunn bare å få støtte i å velge Chess Og siden jeg bruker mer SMS enn jeg ringer så er vel Touch veien å gå? Noen med bedre forslag? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvorfor ikke netcom smarttalk som faktisk er ørlite billigere enn chess knock-out? Så slipper du jo etableringsgebyr? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvorfor ikke netcom smarttalk som faktisk er ørlite billigere enn chess knock-out? Så slipper du jo etableringsgebyr? 8332129[/snapback] Og hvis du bruker så mye SMS kan vel SMSmania være lønnsomt? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tele2 Champion kanskje? Spørs jo hvor mye SMS du sender i måneden da. One Call har jo de billigste SMS prisen på markedet, med 35 øre per SMS. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tele2 Champion kanskje? Spørs jo hvor mye SMS du sender i måneden da. One Call har jo de billigste SMS prisen på markedet, med 35 øre per SMS. 8333051[/snapback] Jepp, så da skal man sende over 20 meldinger om dagen for at SMSmania skal lønne seg Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Har i grunn satt meg litt imot netcom(problemer@kundeservice), så er ikke så hypp på smarttalk. Står igrunn og vipper på Knock-Out/Touch/Champion. EDIT- etter en masse fram og tilbake med muttern ble det smarttalk grunnet trådløs familie. Får skaffe noe annet når jeg skal betale selv Endret 8. april 2007 av edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå