Ueland Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 radivx: Har man en raptor har det lite å si, da Windows automatisk tar i bruk den disken som er best. Kjører man Vista kan man kjøpe en USB-penn og ta i bruk prefetch. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kjekt å vite at Windows har litt vett. Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 KANON BRA! Her har det strømmet inn en hel masse med harddisk informasjon jeg ALDRI hadde hørt om og/eller tenkt over! Har skjekket opp i samtlige betegnelser etc. og det har gitt meg masse ny og nyttig informasjon om hvordan man kan forbedre ytelsen, bare med noe så enkelt som lagringsenhetene! KANON BRA! Stå på! Lenke til kommentar
tords0905 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Etter det jeg har erfart lønner det seg å ha selve spillet på en annen fysisk harddisk enn det virtuelle minnet til windows. Ofte kan det lønne seg å flytte swap-filen til en annen harddisk enn systemdisk også. Hvis 500GB disken din bare brukes til litt dilldall og ikke brukes samtidig som spill, videoredigering ol, kan det kanskje være en ide å plassere det virtuelle minnefilen på denne. 8339766[/snapback] Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Høyreklikk på min Datamaskin --> Avansert --> Ytelse, instillinger --> Avansert --> Endre --> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå