Gå til innhold

Bin,Cue???

Petterøs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jeg har Nero. Hvordan går jeg frem?

Du gjør slik som disse bildene viser deg:

bi.1.jpg

bi.2.jpg

Velg cue-fila som fungte med.

bi.3.jpg

Her har du littegranne valg.

Determen max speed trenger du ikke å ha på. Det eneste den gjør er å bruke ca 4-5 minutter på å beregne hvordan hastighet brenneren din kommer til å brenner på.

Write Method Hvis du har bruker vanlige 700mb plater så velger du Track at once.

Bruker du 90min plater så leser du denne guiden og enabler noen småting så brenner du med "Disk At Once"

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Heisan folkens!

Jeg har nå rota rundt her på forumet noen timer, men har ennå ikke funnet en god forklaring på hvordan jeg kan brenne ut .BIN fil når jeg ikke har den jæ...la cue filen. Har brøvd å brenne ut i Nero(hvilke image settings?) og Fireburner.

Noen vennlige sjeler her som kan hjelpe? :shrug:

Lenke til kommentar

OK her er svaret. Bruker du Nero går du på fil->Burn Image, så åpner du .cue fila. Da vil du kunne brenne ut .bin fila. Husk at .bin og .cue filene bør ligge i samme katalog, eller så funker det ikke. Viss filene ikke ligger i samme katalog, så er det mulig å editere .cue fila (åpne i feks notepad) og redigere stien der slik at .cue peker til den plassen .bin fila ligger

Lenke til kommentar

Når du skal brenne ut en bin fil og ikke har cue fila ...

er d bare å veleg burn image i nero veld bin fila (hvis ikke den veises , velg alle filer) trykk ok da kommer det lite vindu opp klikk på "RAW DATA" og ok deretter brenner du det ut ....

Simple as drinking Coca Cola.. :wink:

Lenke til kommentar

du kan enten lage en cue-fil med notepad (spørs litt hva den bin-fila er):

slik skal det se ut vanligvis i notepadden:

FILE "navnet på binfila her" BINARY

TRACK 01 MODE1/2352

INDEX 01 00:00:00

så lagrer du dette der du har bin-fila og gir den samme navn som bin-fil.

eller kan du gjøre om bin til iso med f.eks. winiso og brenne ut vanlig iso.image med nero

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...