Petterøs Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Er det noen som veit kozn man brenne bin og cue fil.Jeg har både spill og program av den typen fil,men veit ikkje kozn man lage til slik at den fungerer. Lenke til kommentar
Uberlord Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 http://www.daemon-tools.com/ kan man emulere cdrom eller bruk Nero,Fireburner,Clone Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg vil anbelfale enten CDRWin eller en nyere verson av Nero. Jeg personelig bruker bare nero. Cdrwin: http://www.cdrwin.info/ Nero: http://www.nero.com/en/topframe_ns.htm Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 brukar Cdrwin, fungerar glimrande :smile: Lenke til kommentar
decker Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 http://www.fantomcd.net 100 ganger bedre en deamon tools, brukte dette før.. :wink: decker.no Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Fantom CD, et fantastisk bra prog! Har spart endel cd'er der ja.... Kaptein_S Lenke til kommentar
Tyrael Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har Nero. Hvordan går jeg frem? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har Nero. Hvordan går jeg frem? Du gjør slik som disse bildene viser deg: Velg cue-fila som fungte med. Her har du littegranne valg. Determen max speed trenger du ikke å ha på. Det eneste den gjør er å bruke ca 4-5 minutter på å beregne hvordan hastighet brenneren din kommer til å brenner på. Write Method Hvis du har bruker vanlige 700mb plater så velger du Track at once. Bruker du 90min plater så leser du denne guiden og enabler noen småting så brenner du med "Disk At Once" Lenke til kommentar
Tyrael Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Ok. Takk. Og hva slags program kan jeg bruke for å lage en slik fil selv? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg ville brukt WinISO... Veldig enkelt og greit program. Lenke til kommentar
Poppen Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Heisan folkens! Jeg har nå rota rundt her på forumet noen timer, men har ennå ikke funnet en god forklaring på hvordan jeg kan brenne ut .BIN fil når jeg ikke har den jæ...la cue filen. Har brøvd å brenne ut i Nero(hvilke image settings?) og Fireburner. Noen vennlige sjeler her som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Mentor Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 OK her er svaret. Bruker du Nero går du på fil->Burn Image, så åpner du .cue fila. Da vil du kunne brenne ut .bin fila. Husk at .bin og .cue filene bør ligge i samme katalog, eller så funker det ikke. Viss filene ikke ligger i samme katalog, så er det mulig å editere .cue fila (åpne i feks notepad) og redigere stien der slik at .cue peker til den plassen .bin fila ligger Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Når du skal brenne ut en bin fil og ikke har cue fila ... er d bare å veleg burn image i nero veld bin fila (hvis ikke den veises , velg alle filer) trykk ok da kommer det lite vindu opp klikk på "RAW DATA" og ok deretter brenner du det ut .... Simple as drinking Coca Cola.. :wink: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 du kan enten lage en cue-fil med notepad (spørs litt hva den bin-fila er): slik skal det se ut vanligvis i notepadden: FILE "navnet på binfila her" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 så lagrer du dette der du har bin-fila og gir den samme navn som bin-fil. eller kan du gjøre om bin til iso med f.eks. winiso og brenne ut vanlig iso.image med nero Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Bare et spørsmål... Hvorfor tar ISO filer mindre plass enn bin og cue filer ? Lenke til kommentar
kholand Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 du er et GENI Anubizzzz!!!! takket være deg har jeg nå mange flere spill!! takk!! har hatt ca. 30giga(ikke spør hvorfor) .bin filer uten at de kunne brukes til stort..men nå! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Nero. Hvis du vil brenne ut en fysisk CD Daemon Tools. For simulering av .bin, .iso osv. (du får opp en virtuell cdrom i min datamaskin som funker akkurat som en vanlig CD-Rom Klikk på linkene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå