mmm320 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Kult om noen kunne tanke seg å med dele noen kule triks som går an på en datamaskin, som f. eks skru av en annens datamaskin,bla bla bla osv Endret 7. april 2007 av jorgen_re Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Vel,det enkleste er ofte det beste Har hatt en del moro på skolen med å rett og slett avslutte explorer.exe på maskinen til folk som ikke har peiling på pc. Gjør dem mer enn nok forvirra det :!: Og er jo ikke skadelig på noen måte så. Virkelig skadelige tips tror jeg nok ikke er lov å gi her uansett Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 hvordan avsluttet du explorer.exe da, fra en annen datamaskin? Kan man få opp skjermbildet fra en annen datamaskin? Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Tenker ikke å skade andre datamaskiner, men bare små irritere noen venner iblant. Finnes det noen guider ting som dette? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du spesifiserte ikke at det måtte gjøres fra en annen maskin. Er jo mye lettere å gjøre til rett på maskinen deres mens de er et annet sted, som i en pause på skolen eller når de går for å hente noe på kjøkkenet. Regner med du vet hvordan du avslutter explorer.exe? Å bytte bakgrunnsbilde til noe virkelig rart eller morsomt er også en en prikk over i'en Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Selvfølgelig vet jeg hvordan man slår av explorer.exe på dataen, men jeg tenkte du mente at du slo av explorer fra en annen datamaskin slik at vedkommende på datamaskine ikke skjøte hva som skjedde. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vel, kan sikkert gjøres gjennom eksternt skrivebord Men jeg er ikke sikker hvordan det skulle gjøres det, sikkert noen andre som kan forklare det. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Registrer deg på logmein.com og legg til den dataen du skal tulle med. Har hatt det mye morro med de hjemme når de enten har spilt kabal eller spill generelt. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det enkleste er å legge inn skjult vpn... Search & learn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå