Gå til innhold

Bra gaming skjerm! Mest for pengene!

Yawa

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vil nå ha en gaming-skjerm som må være noe av det beste av det beste, men samtidig mest for pengene.

Jeg trenger igrunnen ikke noe større enn en 17". Men 19" skader jo ikke. Men helst 17"

Skal brukes til mye til tung, kraftig grafikk spilling, bilde og film redigering

Anbefalinger? Erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir vel litt i største laget. Med tanke på at jeg har 42"Wide plasma skjerm i tillegg liksom. Derfor jeg ville satse på 17"-19". Da kan jeg liksom ta det med meg til kamerater etc. uten å okupere et helt bord. hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
LG Flatron er bra:D 5 ms, 2000:1 widescreen! På elkjøp.no har de bare 22'', men spør du i butikken så har de nok en 19'' der og:)

8330622[/snapback]

5ms er ikke så bra...

Du kan jo se på: Samsung 19" CRT Syncmaster 997MB

Skal visst være den beste gaming skjermen, og crt er generelt jævlig bra. Kjenner mange som har den og bare positivt. Eneste er at du burde nesten vite om du vil ha crt eller lcd skjerm. Andre ting du burde være oppmerksom på er at du må sende en mail eller ringe komplett før du bestiller om du er bevisst på en farge. Kan vere litt problematisk rundt det med farge på skjermen.

Dessuten er jo ikke denne skjermen så dyr, den er ganske billig :)

Er komplett og pcutstyr som leverer denne skjermen tror jeg og komplett er iallefall billigst på denne skjermen :thumbup:

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
LG Flatron er bra:D 5 ms, 2000:1 widescreen! På elkjøp.no har de bare 22'', men spør du i butikken så har de nok en 19'' der og:)

8330622[/snapback]

5ms er ikke så bra...

8330800[/snapback]

Trur ikkje en skal henge seg så mye opp i MS. En får jo Dell skjermer med mye mer enn 5ms som fungerer topp til spill

Lenke til kommentar

Jeg syns min Gamle ViewSonic skjerm, modell VG700 med 38Ms eller noe tror jeg det var, den funker veldig bra til spill, legger lite merke til forskjellen mellom min skjerm og kameraten mins skjerm på 8ms..

Spiller FPS, WoW og strategispill som C&C3 osv på dne, syns det funker utmerket..

Så ikke bry deg så mye om ms'en.. er bra at den er lav, men har ikke allverdens å si.

Lenke til kommentar

Neh, ikke akkurat "blodseriøs" nei. Igrunnen veldig langt ifra. Spiller fint lite igrunnen. MEN, jeg sitter i dag med en 42" Plasma skjerm, og det er igrunnen helt greit det da, men ikke noe å ta med seg på LAN eller til en kamerat for en helg lsm.

Men jeg når jeg kommer på LAN etc. vil jeg gjerne ha en flat-skjerm av god kvalitet, så jeg kan være med på ALLE spillene De spiller. Og det siste som skal stoppe meg er skjermen hvertfall!!

Så derfor er jeg ute etter en god 19" flat skjerm til spilling.

PS! Ikke større en 19"!

Endret av Yawa
Lenke til kommentar

Du merker ikke noe tregheter når du spiller grafikk-krevende spill heller?

Eks. Strategispill når det skjer mye i bildet, eller et helt rått 1person spill under raske bevegelser og eksplosjoner og lignende?

Lenke til kommentar

Synchmaster 931BF er modellen som har tatt over for 940BF (som jeg har) om jeg ikke tar helt feil. Disse ligger på "2ms" og jeg kan ikke akkurat si jeg har merket noe etterslepp i mine 350+ timer med Battlefield 2 akkurat :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Du merker ikke noe tregheter når du spiller grafikk-krevende spill heller?

Eks. Strategispill når det skjer mye i bildet, eller et helt rått 1person spill under raske bevegelser og eksplosjoner og lignende?

8355514[/snapback]

Har ikke sitt noe nei hehe, eneste jeg gjere er å game på pcen og :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...