wil Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hei. Har et ASUS A8N32-SLI Deluxe Socket 939 hovedkort i hovedmaskina mi. Alt fungerer veldig bra, og skurringa er borte, men det er en ting jeg føler at ikke er som det skal. Jeg føler liksom at lyden blir lavere enn på det gamle hovedkortet jeg hadde. Vet ikke helt hvorfor. Har kobla et annlegg til maskina mi og da bruker jeg det integrerte lydkortet. På det gamle hovedkortet trengte jeg bare å skru opp til volume 4 for å få normal lydnivå på musikken, men nå må jeg ofte skru opp til både 6 og 7. Ikke det at det er noe stor krise, men det er litt rart synes jeg. Spekullerte på om jeg skulle kjøpe et nytt lydkort. Er det flere som har dette problemet, med at de kanskje har litt lav lyd? Håper noen vet noe. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
tole Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har noen volum-slidere inne i kontrollpanelet (Sounds and Audio Devices) for lyd (volume tab'en). Sjekk også under Advanced i samme tab'en. Når jeg skrudde denne helt opp ble lyden høyere selv om både hovedvolumet og pcm-lyd var på max. Kanskje et triks du kan prøve ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei. Har et ASUS A8N32-SLI Deluxe Socket 939 hovedkort i hovedmaskina mi. Alt fungerer veldig bra, og skurringa er borte, men det er en ting jeg føler at ikke er som det skal. Jeg føler liksom at lyden blir lavere enn på det gamle hovedkortet jeg hadde. Vet ikke helt hvorfor. Har kobla et annlegg til maskina mi og da bruker jeg det integrerte lydkortet. På det gamle hovedkortet trengte jeg bare å skru opp til volume 4 for å få normal lydnivå på musikken, men nå må jeg ofte skru opp til både 6 og 7. Ikke det at det er noe stor krise, men det er litt rart synes jeg. Spekullerte på om jeg skulle kjøpe et nytt lydkort. Er det flere som har dette problemet, med at de kanskje har litt lav lyd? Håper noen vet noe. Hilsen. wil. 8330008[/snapback] Jeg hadde 0 problemer med mitt kort, helt til forrige helg. Hadde LAN hjemme med 14 stk, og spilte musikk for alle penga. Plutselig forsvant halve volumet, virka som kortet bare ga opp Har ikke finni noen løsning på det enda, og jeg hører godt forskjell på headsettet mitt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå