parleur Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvor finner jeg hvilket minnekort som skal til Sony Ericson?? Finner det inge plasser!! Verken på hjemmesiden, eller på amobil.no!! Det er så mange minnekort compaq flash, memori stick 1, 2, 3, mini, micro sd, xd, xd mini osv. Jeg vet ikke vilket som går til W710i Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Sony Ericsson bruker MemoryStick-minnekortene. W710i bruker den nyeste og minste generasjonen MemoryStick. Kortet heter MemoryStick Micro (også kalt MemoryStick M2). Neste gang du lurer på hva en telefon tar for minnekort eller hvilke spesifikasjoner den har, ta en titt i prisguiden til Amobil. Der har du priser, spesifikasjoner, erfaringer og ellers alt du trenger å vite om alle aktuelle mobiltelefoner. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Takker! sitter her på https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=256 og titter på minnekort også er jeg redd for å bestille feil. Men nå er riktig bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå