Gå til innhold

My old diskstructure

Anbefalte innlegg

my_old_discsturvitotue.bmpHar problemer med at når jeg reinstallerer dataen min, blir alt det som var på dataen før lagret i en mappe som blir kallt "My old disc struture". Dette tar stor plass på harddisken og er svært irriterende. Disse mappene går ikke an å slette på vanli måte. jeg trenger hjelp angående dette problemet. send meg avr så fort som mulig . på forhånd takk :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg forstår så er det mulig under reinstallasjonen å velge å ikke ta en backup slik du har gjort. Uansett så vil man helst ikke reinstallere windows, har man først et problem som krever slikt så det som oftest langt bedre å slette alt og innstallere windows fra grunnen av (kalles ofte clean install) eller legge inn en eldre fungerede backup (gjerne en image-fil lagd med Norton Ghost).

Når jeg ser at "My old disk strukture" mappene dine tar så stor plass så virker det som at du bruker C-partisjonen til alt mulig. Det er fordelaktig å dele opp harddisken i flere partisjoner slik at du får C,D,E osv. Så installere man windows og de fleste programmer på C, men ting du har bruk for å ta vare på legges på de andre partisjonene.

Ved fornuftig partisjonering blir det mye lettere å ta backup og mye letter å fjerne/legge inn Windows på nytt.

Men over til problemet ditt, har du prøvd å slette mappene fra dos? Altså boote fra en oppstarts-CD e.l. og prøvd del-kommondoer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...