Gå til innhold

Titan Quest funker ikke!

Anbefalte innlegg

Det kræsjer etter at figuren min er over tredje level, da feilmeldingen kommer når jeg skal loade han. Jeg får også ikke patcha spillet, da den spørr om jeg vil patche eller ikke, og jeg sier ja; men hele programmet bare avsluttes! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du prøver å installere 1.01 til 1.20 eller 1.01-1.08 da?

Er det etter at karakteren har nådd level 3 det krasjer, eller etter akt 3?

Ser du skrev at du har reinstallert 3 ganger. Kan det ligge igjen filer etter noe mods du har brukt, i mappa der spillet ligger eller i My Documents\My games\Titan Quest mappa, som ikke har blitt sletta?

Kan også prøve å bruke TQ Defiler til å lage en f.eks lvl 10 karakter før du starte spillet.

Lenke til kommentar
Hvis du prøver å installere 1.01 til 1.20 eller 1.01-1.08 da?

Er det etter at karakteren har nådd level 3 det krasjer, eller etter akt 3?

Ser du skrev at du har reinstallert 3 ganger. Kan det ligge igjen filer etter noe mods du har brukt, i mappa der spillet ligger eller i My Documents\My games\Titan Quest mappa, som ikke har blitt sletta?

Kan også prøve å bruke TQ Defiler til å lage en f.eks lvl 10 karakter før du starte spillet.

8361607[/snapback]

Det er når jeg kommer til level 3 karakteren ja :) men takk for ENDELIG et svar som faktisk hjalp litt :D

Lenke til kommentar

kan noen plz hjelpe meg? pcen min klikket helt i går, så eg kopierte documents/My Games/ Titan quest over på den eksterne harddisken min. så retatte eg hele pcen, reinstalerte titan quest, kopierte saven tilbake, men finner ikke profilen. men hvis jeg lager en ny profol på TQ vises den i mappen ved siden av hoved fyren min...

kordan kan eg få fikset d slik at eg kan fortsette på saven eg hadde?? :(

Lenke til kommentar
kan noen plz hjelpe meg? pcen min klikket helt i går, så eg kopierte documents/My Games/ Titan quest over på den eksterne harddisken min. så retatte eg hele pcen, reinstalerte titan quest, kopierte saven tilbake, men finner ikke profilen. men hvis jeg lager en ny profol på TQ vises den i mappen ved siden av hoved fyren min...

kordan kan eg få fikset d slik at eg kan fortsette på saven eg hadde?? :(

8382588[/snapback]

Kan du prøve å forklare deg LITT lettere, så kanskje jeg kan hjelpe :cool::D

Lenke til kommentar

jeg hadde en person på titan quest i rundt lvl 30. men jeg måtte resette pcen... da lagret jeg titan quest mappen men save på en ekstern harddisk. så reinstalerte jeg titan quest, og puttet saven tilbake i My Games. problemet er bare at saven vises ikke på titan quest. så jeg prøvde å lage en ny en, sjekket saven, og der låg da to saver... min gamle og den nye, men bare den nye funker... får ikke åpnet den gamle... hva kan være problemet? og hvordan kan jeg fikse det? plz hjelp :(:ermm: ...

Lenke til kommentar
Programmet, som jeg linka til i posten over, skal klare å fikse det.

8391107[/snapback]

men da lager du vel bare en ny person... det er ikke det samme :( har liksom ikke brukt tid på å spille den opp eller noe sånt, men takk allikevell :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...