Ola92 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har en Nokia 3230 som jeg har veldig lyst til å formatere, sånn at jeg kan starte å bruke den som om den var ny. Men jeg finner ikke en formater funksjon. Bare en for å formatere Minnekort og en for å gjenopprette innstillingene! Hvis det er noen som finner ut om hvordan man formaterer den, kan dere svare! Det haster! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg tror ikke du kan formatere telefonminnet selv. Jeg måtte iallefall levere den inn, men de gjør det svært fort tror jeg. Mener det ikke tok mer en noen minutter hele innstalasjonen, hvis de bare tar seg tid til deg. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Er d ikke noen programmer man kan bruke til å gjøre dette? D r jo tross alt en smarttelefon... Lenke til kommentar
zand Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 *#7370# etterfulgt av låsekoden (standard er 12345) tilbakestiller alt innhold lagret på telefonen og gjenoppretter innstillinger. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Takk for svaret, men jeg fant nettopp ut at man bare trenger å slå av telefonen og starte på nytt mens man holder tastene : '3' , '*' og 'den grønne knappen man bruker for å ringe med' mens man slår på telefonen. Endret 9. april 2007 av Arjun Sivapalan Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Takk for svaret, men jeg fant nettopp ut at man bare trenger å slå av telefonen og starte på nytt mens man holder tastene : '3' , '*' og 'den grønne knappen man bruker for å ringe med' mens man slår på telefonen. 8344293[/snapback] Det funka ikke på meg Men den andre metoden funka Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Du må prøve flere ganger og du må ikke fjerne hånda fra '3' , '*' og 'den grønne knappen man bruker for å ringe med' før det står formatting Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jaja, får det ikke til. Men nå har jeg mistet alle kontaktene da. Så det sugde hardt Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Personlig synes jeg Symbian operativsystemet er elendig. Det førte iallefall ikke til mer enn elendighet for min del. Fett nok med masse tredjepartsprogrammer, men det ble bare trøbbel av det. Viruser, problemer, opphenging, og treg telefon har vært stikkord både på Nokia og Sony Ericsson telefonene mine (Nokia 3650 og P900). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå