Kakesatan Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har naziflagget noe med lakrisal pakningen å gjøre? bare se på fargene... Rødt rundt Hvitt rundt skriften Svart skrift Sammenlign og Er ikke dette litt rart? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er ikke dette litt rart? 8329710[/snapback] Ikke egentlig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Du har åpenbart røykt noe du ikke burde. Ta deg en høne og kom tilbake i morgen. edit: jeg forventet iallefall å se en swastika på den... Endret 7. april 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Kakesatan Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Er ikke dette litt rart? 8329710[/snapback] Ikke egentlig. 8329715[/snapback] Kjeft... jeg synes bare det er litt mistenkelig Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du mener altså at Lakrisal er laget av nazister som sprer sitt budskap gjennom fargevalget på papiret? O...k. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er ikke rart noen av debattene her inne er banale når lakrisalemballasjen er nok til å gjøre enkelte mistenksomme. Lenke til kommentar
Kakesatan Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Nei, jeg mener bare at man må passe på hva farger og mønster man setter på etikettene til 100 lakrisal tuber... Jeg sender en mail, dette må ta slutt.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Oh yes, nivået her er überhøyt.. Stay off the wacky baccy Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Kanskje det er en sammenheng mellom nazifargene og at lakrisal ikke er godt? Lenke til kommentar
Kakesatan Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Nei, Lakrisal er jævla godt.. Jeg blir avhengig, jeg må har mer... JEG VIL HA MAAAKT Nazi parti: Hitler: Makt Lakrisal: Farger: Nazi: Hitler: Makt... Der har du den stygge sammenhengen... vel vel, eple peple, gnikke gni... jeg har en fet liten nintendo wii Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvis du bretter innpakningen sammen på kreativt vis, så er jeg sikker på at du klarer å få en swastika ut av det. (Bilder forventes) Lenke til kommentar
Kakesatan Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Jeg føler meg akkurat som mannen i The Number 23 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 takk til trådstarter for en god latter. Lykke til med konspirasjonsteoriene dine... Her er en til: Visste du at KKK står bak marlboro? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Skal vi kanskje slutte tegne fargen brun på barneskole trinn også da det kan oppfattes rasistisk? ..... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Skal vi kanskje slutte tegne fargen brun på barneskole trinn også da det kan oppfattes rasistisk? ..... 8330385[/snapback] Og hva er greia med HVITE ark egentlig? DET er diskriminering det! Lenke til kommentar
Kakesatan Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Men dette er noe helt annet, Dette er snakk om 3 farger, LIKT PLASSERT! fy fan.. spre budskapet Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Og hva er greia med HVITE ark egentlig? DET er diskriminering det! 8330394[/snapback] Neinei, no surrer du! Måten den brune fargestiften harmonerer med det kvite arket er jo eit nermest perfekt forgangsbilde for integreringspolitikken. Heile grunnen til at dei eldre i dag har vanskelig for å forholde seg til våre nye landsmenn, er jo at dei måtte sitt og møysommelig risse inni steinheller (i alle fall slik eg har blitt fortalt det,) mens vi unge har tegna med brune fargestifter frå barnsbein av og dermed har fått innprenta ei meir åpen holdning. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dette er ikke blitt noen meningsfull diskusjon. Vi kan selvsagt rydde opp i all spammen, men da er det ingen svar igjen, og jeg tviler på at de som kommer senere blir noe bedre. Dette er rett og slett ikke noe tema som inviterer til en saklig diskusjon. Spørsmålet kunne eventuelt vært stilt i en tråd av typen "Pussige ting du lurer på", hvis tråstarter virkerlig lurer på om det er en sammenheng... Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg