Gå til innhold

vietcong

Anbefalte innlegg

hei! nå har jeg lastet ned multiplayer-demoen til vietcong. Det første jeg la merke til var grafikken som så ut som en blanding av en muggen ost og en kakeboks! grafikken var elendig! jeg bare lurer, har dette noe med at det kansje bare er en koding eller forsmak? jeg ble ihvertfall dypt skuffet over grafikken, og har ikke tenkt til og kjøpe spillet hvis grafikken er som dette! da lurer jeg, er grafikken slik? som jeg spurte i stad:

er demoen en en slags koding, slik at vi for en slags forsmak av spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

hei! jeg var akkurat dum nok til å bruke x antall kbits på å klikke meg inn in på topicen din!

det første jeg la merke til var dårlig språk og useriøs klaging uten å bruke eksempler.helller sier du ingenting om hva slags maskin du har og om du klarer å tyne noe ut av spillet.

har selv prøvd spillet og er rimelig fornøyd, har ikke spilt så mye, men dog det jeg har sett er jeg fornøyd med :smile:

er dette et engangstilfelle, eller kommer det til å komme med drit ut av munnen din ?

topicen din er like seriøst som ps2 vs xbox fanboy kranglene, ps2 sux sux sux , hvorfor ? bare gjør det..

osv osv osv...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-17 13:04, skrev ThomasM:

hei! jeg var akkurat dum nok til å bruke x antall kbits på å klikke meg inn in på topicen din!

det første jeg la merke til var dårlig språk og useriøs klaging uten å bruke eksempler.helller sier du ingenting om hva slags maskin du har og om du klarer å tyne noe ut av spillet.

har selv prøvd spillet og er rimelig fornøyd, har ikke spilt så mye, men dog det jeg har sett er jeg fornøyd med :smile:

er dette et engangstilfelle, eller kommer det til å komme med drit ut av munnen din ?

topicen din er like seriøst som ps2 vs xbox fanboy kranglene, ps2 sux sux sux , hvorfor ? bare gjør det..

osv osv osv...

Hva f... er galt med innlegget. Han sier at graffiken er dårlig hos han og at han lurer på om det skal være slik.

Dette er jo heller et Idiotisk svar av deg vil nå jeg si. Kunne du ikke bare sagt at han må nevne spec. etc. i stede for å "flame" han. Makan til dritt ut fra munnen din vil nå jeg helst slippe å se :smile:.

Lenke til kommentar

thomas m. taster: er dette et engangstilfelle, eller kommer det til å komme med drit ut av munnen din ?

crusader skriver: er det noen som kommer med dritt ut av munnen din så er det deg! jeg synes du heller burde gå og vaske kjeften din thomas! jeg har blitt vant til slike komentarer! har holdt på daglig over lengre tid og diskutert både om allah og jesus, og har blitt truet med og bli hengt i varmere strøk down under osv. jeg synes ikke du skal belære meg om hva som skal komme ut av kjeften min! ihvertfall, kan noen svare på spørsmålet mitt på en skikkelig måte?

Lenke til kommentar

Heisann...

Testet denne demoen i går selv og må si at det så unektelig pent ut, nå sitter jeg med Radeon 9700 pro kort da så det skulle jo bare mangle at det ikke er pent.

Lyden var det heller ikke noe å si på, bra realistiske lyder. Spesielt morsomt var elva, hørtes helt realistisk ut, så veldig realistisk ut også.

Det som dog irriterer meg er grafikk motoren, spillet går altfor fort (ala CS, UT osv), dette gjør at jeg ikke kan spille det da jeg blir kvalm i løpet av få minutter.

Nei, det er nok fremdeles Operation Flashpoint - Resistance med SEB Nampack 2 som er og forblir kongen for meg.

Prøv noen andre skjermkort drivere og se om ikke det hjelper på grafikken din.

Bravo 2 Six, OUT!

Lenke til kommentar

BS2 svarte: Testet denne demoen i går selv og må si at det så unektelig pent ut!

crusader skriver: jeg kan virkelig ikke si at grafikken var pen akkuratt! den så ut som innsiden av en malingsboks! kan det være (stor) forskjell på spillets grafikk selv om jeg bruker et annet grafikk/skjermkort en deg/dere? det var dessverre masse feil på demoen og jeg håper ikke det blir slik når det endelige verket kommer ut!

Lenke til kommentar

Det er helt sikkert noe med din hardware som kræsjer med demoen. Prøv å ta noen bilder av det du ser, og rapporter til teamet som lager Viectong. Har ikke gjort så mye research på spillet ennå. Dessuten er det jo bare å se på skjermbilder av spillet, så ser du jo hvordan det skal se ut. Hadde en fyr inne i spillet som klaget på at spillet hele tiden hoppet til en slags høy picmip grafikk. Det vil si at alt ble veldig "blurete" og teksturene flyter mersom utover.

Øyvind

Lenke til kommentar

Demoen ser veldig fin ut på min PC. Ikke noe galt med grafikken ihvertfall.

Crusader: Hvis du trykker på "bruk sitat" så blir det mye enklere å quote.

Da slipper du å skrive: han "svarte" jeg "skriver" :wink:

Lian Li PC-65

Asus A7N8X Deluxe v1.04

AthlonXP 2000+ @ 185*9,5 (1758Mhz)

ATI Radeon 9700 Pro @ 340/340(680)

Corsair 1GB XMS3200 cas2 (Dual Channel)

IBM Deskstar 120gxp, 80GB

Sound Blaster Audigy 2

Eizo L565 17" LCD

++

[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-12-17 17:29 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...