Gå til innhold

Topp 3 skuspiller/skuespillerinne i Hollywood


Juden

Anbefalte innlegg

Hvem er ifølge dere Topp 3 skuespiller/rinne i Hollywood?

 

 

Ifølge meg:

 

1. Al Pacino: En av tidenes beste skuespiller. Viser det i filmer som Scarfaceog Serpico. Sier dialogene på en tøff måte! :D

 

pacino%20pic%2012.jpg

 

 

2. Charlize Theron: Vakker dame og en god skuespillerinne. Theron gjør en kjempe innsats på alle filmene sine. :dribble:

 

charlize_theron.jpg

 

3. Jhonny Depp. Gjør en bra innsats på de fleste filmene, men havner allikevel på en tredje plass. :roll:

 

johnny_depp_portrait.jpg

 

 

Kom med deres favoritter og husk begrunn dem.

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Robert De Niro, fordi hans skuespillertalent er helt fantastisk, og han har spilt i mange gode filmer!

robert_de_niro.jpg

 

 

2. Tom Berenger, Kanskje ikke den mest kjente i fra Hollywood men jeg elsker samtlige av de barske rollene hans i rekke gode krigsfilmer ( ikke bare de )

10102604A~Tom-Berenger-Platoon-Posters.jpg

 

 

3. Mel Gibson, fordi han spiller i mangen gode filmer som "Braveheart" og "Mad max"mm, og fordi han har en god humoristisk sans. Han har også regissert mang gode filmer!

gibson177.jpeg

Lenke til kommentar

Snakker vi levende og aktive så er det Clive Owen på topp. Dyktig, kald, intens og sexy som faen. Pacino og de Niro lever på tidligere roller, de er ikke av interesse lenger. Pacino var sist god i '99, de Niro i '95. Det er kun Nicholson som faktisk prøver av den eldre garden. De som er av interesse i fremtidige filmer er navn som Clive Owen, Matt Damon, Mark Wahlberg, William H. Macy, Forrest Whittaker og Michael Peña.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg regner med at du mener skuespillere som er på topp for tiden? Eller mener du tidenes?

 

For tiden er skuespillere som Leonard DiCaprio, Christian Bale, Hugh Jackman og faktisk Will Ferrell blant de hotteste. Skal vi snakke om tidenes skuespillere kommer vi ikke unna John Travolta og Johnny Depp, og en håndfull som ikke trenger å nevnes.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at du mener skuespillere som er på topp for tiden? Eller mener du tidenes?

 

For tiden er skuespillere som Leonard DiCaprio, Christian Bale, Hugh Jackman og faktisk Will Ferrell blant de hotteste. Skal vi snakke om tidenes skuespillere kommer vi ikke unna John Travolta og Johnny Depp, og en håndfull som ikke trenger å nevnes.

8332303[/snapback]

 

 

Ikke helt....

Jeg mener Topp 3 skuespillere etter din mening! :)

Lenke til kommentar

Skuespillere: Robert de Niro/Al Pacino/Dustin Hoffman

Skuespillerinner: Diane Keaton/Ellen Burstyn/Cate Blanchett (og Scarlett Johanssen for øyets skyld)

 

Å begrunne valgene blir noe vanskelig fordi dette er en smaksak som gjerne har sammenheng med at de spiller i filmer en liker.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ikke helt....

Jeg mener Topp 3 skuespillere etter din mening! :)

8332688[/snapback]

 

Ja, jeg snakker bare for meg selv. Men spørsmålet ditt er fortsatt ganske vagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
denne tråden er allerede opprettet. Riktignok ikke Topp 3, men den er ganske close.

8339496[/snapback]

 

Jepp, trådene blir for like. Denne stenges, bruk den andre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...