play_er Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har i øyeblikket problemer når jeg skal inn på control panel og skal gå inn på tillegg eller fjerne programmer-da kommer det feilmelding.. dette kommer også opp når jeg går inn run/kjør og skal kjøre cleanmgr og renske maskina... Hva kan årsaken være? hvordan får man fikset det? Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har i øyeblikket problemer når jeg skal inn på control panel og skal gå inn på tillegg eller fjerne programmer-da kommer det feilmelding.. dette kommer også opp når jeg går inn run/kjør og skal kjøre cleanmgr og renske maskina... Hva kan årsaken være? hvordan får man fikset det? 8329034[/snapback] For en emnetittel, og hva med å poste hva slags feilmelding du får?? Lenke til kommentar
play_er Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Har i øyeblikket problemer når jeg skal inn på control panel og skal gå inn på tillegg eller fjerne programmer-da kommer det feilmelding.. dette kommer også opp når jeg går inn run/kjør og skal kjøre cleanmgr og renske maskina... Hva kan årsaken være? hvordan får man fikset det? 8329034[/snapback] For en emnetittel, og hva med å poste hva slags feilmelding du får?? 8329112[/snapback] Feilmeldingen er følgende: Disk Space Cleanup Manager for Windows has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. If you where in middle of something, the information might be lost. Please tell Microsoft about this problem. We have created an erro report that you can send to help us improve Disk Space Cleanup Manager for Windows. We will treat this report as confidential and anonymous. To see what data this erro report contains, click here. >> This error report includes: information regardin the condition of Disk Space Cleanup Manager for Windows when the problem occured;the operating system version and computer hardware in use;your Digital Product ID, which could be used to identify your license;and the Internet Protocol(IP)address of your computer. We do not intenionally collect your files, name, adress, email address or any form of personally identifiable information. However, the error report could contain costomer-specific intormation such as data from open files. While this information could potentially be used to determine your identity, if present it will not be used. The data we collect will only be used to fix the problem. If more intormation is avaible, we will tell you when you report the problem. This error report will be sent useing a secure connection to a database sith limited access and will not be used for marketing purposes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå