Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg synes at skriften i nettsidene er så slørete. Det var bedre før! Ser også at i Opera er skriften bedre og tydeligere. Hva gjør jeg med det? Har Windows XP Pro English Endret 7. april 2007 av Slettet-0ncAanc1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 ehmmmm... Hvilken windows? (XP eller vista) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 ehmmmm... Hvilken windows? (XP eller vista) 8329042[/snapback] Har Win XP Pro Engelsk Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Høyreklikk skrivebordet og velg properities trykk på utseende (Styles tror jeg er der på engelsk). Trykk så på effects og sjekk at den ene rullegardinen har merket standard og ikke clear type. Om dette ikke hjelper så kan du åpne en side i explorer og holde ned ctrl knappen og scrolle med musa til det forhåpentligvis ser bedre ut. Lykke til Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Gi oss en screenshot så vi vet eksakt hva du mener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Gi oss en screenshot så vi vet eksakt hva du mener. 8329185[/snapback] Det er akkurat som om teksten er ute av fokus for å overdrive litt. Altså teksten er ikke skarp hvis du skjønner. Smooth er kanskje ett bra ord. Uansett irriterende. Hadde dette problemet for en veldig lang tid tilbake ved installasjon av Win Update (via AutoPatcher). Så det må kanskje være noe i Win Update som fucker opp teksten. Husker jeg krysset av ganske mange punkter så ble teksten dårlig. Neste gang så krysset jeg av mindre punkter fra Autopatcher og da ble teksten bra. Men sist tror jeg det var bare i Word og ikke explorer. Nå har jeg ikke dette problemet i Word men i Explorer. Det kan da ikke bare være hos meg dette skjer!! Eller er det bare meg som irriterer meg på dette? hehe Ja det er noe herk! Ellers må jeg si at jeg er skuffet over Explorer 7. Den er treig! Pluss at fonten i IE7 skifta i forhold til IE6! Jeg vil ha tilbake den tekst-fonten jeg hadde før!! GRR! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Høyreklikk skrivebordet og velg properities trykk på utseende (Styles tror jeg er der på engelsk). Trykk så på effects og sjekk at den ene rullegardinen har merket standard og ikke clear type. Om dette ikke hjelper så kan du åpne en side i explorer og holde ned ctrl knappen og scrolle med musa til det forhåpentligvis ser bedre ut. Lykke til 8329125[/snapback] Den sto på standard ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå