Gå til innhold

TG07, Minner og ettertanke


Anbefalte innlegg

Betakey sikrer deg ikke automatisk tilgang på beta. Du må skrive en application, og i den kan du skrive inn key'en.

Fikk selv av en guildie på WoW som jobber i Funcom btw  :D

8524219[/snapback]

 

nei det kan jeg tenke meg ;) men synd jeg aldri fikk key. tror betan til AoC er oppe nå så sjangsen til å skrive en appl. er vel forbi

8570593[/snapback]

 

Er vel forskjellige betafaser. Vet at det er én for hardwaretesting og testing for bugs etc, og en "vanlig" beta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må inrømme at den første morgenen hvor jeg gikk trøtt og kald fra en sovepose som var plasert rett forran en stor dør som hadde blitt åpna tidlig på morran (?)

Kun iført en badekåpe nedover midtgangen, for så og løpe bort til nærmeste søpplekasse ( de store grønne :p ) for å spy mens folk tok bilder av deg.. Da var liksom ikke TG helt verdt det :!:

 

Men forbedra seg heldigvis ganske fort da !

Hjalp med en dusj og en sandwich :w00t:

Lenke til kommentar
Er det greit ta med en bærbar istedenfor stasjonær ? Blir litt masse å ta med seg helt i fra ytre sogn lissom ^^

8577280[/snapback]

 

Det funker helt fint. Da får du også større plass til endre ting. Du kan også pakke den ned i en koffert med lås. Har hørt om laptoper som har blitt stjælt men aldri stasjonære så jeg ville passet på det.

Lenke til kommentar

det største minnet jeg har er for det meste alle de utrolige hyggelige menneskene som jeg ble kjennt med, og det som også var drit bra var jo at, trengte du hjelp trengte man ikke gå til suporten hele tiden, d var mange deltagere deg som ver villige til å hjelpe til, og det satte jeg god pris på!

 

kommer så GARANTERT på TG08, da har jeg med meg noen flere, pluss at jeg leier en bil, var ikke helt fornøyd med toget :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...