Heilage Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 noen som har noe lurt å komme med som jeg kunne prøvd?lurer bare på om den kommer eller når 8491713[/snapback] Jeg kan spørre internt om hvordan det går angående akkurat det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 noen som har noe lurt å komme med som jeg kunne prøvd?lurer bare på om den kommer eller når 8491713[/snapback] Jeg kan spørre internt om hvordan det går angående akkurat det. 8491870[/snapback] Marley har sine kontakter. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Marley har sine kontakter. 8492134[/snapback] Det vil alltid bli nyttig å kjenne noen. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Var første gangen min i år, så jeg digga når mengden fikk frem et skikkelig Arne-orkester. Sikkert noen som er lei, men. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Var første gangen min i år, så jeg digga når mengden fikk frem et skikkelig Arne-orkester. Sikkert noen som er lei, men. 8501273[/snapback] Jeg ble ikke lei Arne-ropinga. Det er en del av det som ga meg skikkelig TG-stemning. Lenke til kommentar
Bee_K Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 noen som har noe lurt å komme med som jeg kunne prøvd?lurer bare på om den kommer eller når 8491713[/snapback] Jeg kan spørre internt om hvordan det går angående akkurat det. 8491870[/snapback] ty, verdsetter all hjelp har virkelig lyst til å prøve AoC asap. så håper fortsatt på key Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 TG-båndet mitt falt av i helga.. Betyr vel at TG virkelig er over for denne gang =P Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 TG-båndet mitt falt av i helga.. Betyr vel at TG virkelig er over for denne gang =P 8516369[/snapback] Jeg måtte ta av tg-båndet på sjukehuset. Det var virkelig trist! Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 TG-båndet mitt falt av i helga.. Betyr vel at TG virkelig er over for denne gang =P 8516369[/snapback] Jeg måtte ta av tg-båndet på sjukehuset. Det var virkelig trist! 8516461[/snapback] Må ha vært kjipt ja.. =( Håper du får vært på hele TG neste år =) Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Minner: Når jeg så skipet (igjen) Når jeg glemte den trådløse tastaturtingen så jeg måtte gå å kjøpe meg nytt tastatur.. Når vi satt på rad 10 og så på "HENTAI!" haha! Vittig! Noen som husker det? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Filmer av Hentaikinoen: Hentaikino Hentaikino Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 noen som har noe lurt å komme med som jeg kunne prøvd?lurer bare på om den kommer eller når 8491713[/snapback] Jeg kan spørre internt om hvordan det går angående akkurat det. 8491870[/snapback] ty, verdsetter all hjelp har virkelig lyst til å prøve AoC asap. så håper fortsatt på key 8508761[/snapback] Betakey sikrer deg ikke automatisk tilgang på beta. Du må skrive en application, og i den kan du skrive inn key'en. Fikk selv av en guildie på WoW som jobber i Funcom btw Lenke til kommentar
Cryxen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg savner TG extremt mye! jeg var sliten når jeg kom hjem igjen, men etter en uke så er alt som går i tankene mine "TG, TG, TG" Og jeg tokk taxi til hotellet den siste natta med 3 pc'er(en bærebar) en hylle, og 2 andre, jeg måtte betale taxien :'( Jeg nedlasta 1 Terra med filmer, ennå ikke sett igjennom alle o,O ikke mere plass på pc'n. var syk den andre dagen, så jeg do hjem igjen, spøy klokka 8 om kvelden den dagen :'( var ikke dirrekte morro for og si det sånn. Når jeg kom meg på TG igjen så dro jeg og noen kammerater på kina resturang som far min spanderte eibar mat! De kunne nokk ha kutta ned technoen litt ja, blir litt sliten. Ossen gikk det med han som spydde blod? var det noe alvorligt som kom opp? eller bare gikk det over? TG08 Expect Cryxen! satt på rad 31 sete 14 foresten. Det var en eller anna fyr som kom bort til en fyr som satte på raden min som trua han som satt der fordi han spilte slipknot musikk :o jeg er ikke helt sikker på om jeg bryter forum reglene om jeg gjentar det han sa, men han trua med og voldta mor hass osv. jeg håper han rapporterte til en crew og fikk kasta han fyren ut! sånne burde sperres inne etter min mening! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ossen gikk det med han som spydde blod? var det noe alvorligt som kom opp? eller bare gikk det over? 8541232[/snapback] Det går helt fint med han nå. Han ble bra igjen etter noen timer. Har mistanke om at det var alle Panter-slushene som gjorde det. Så du han på TG eller leste du posten min? Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Var det noen andre som fikk hodepine rett etter en Panther? Fikk det en kort periode for hver boks jeg drakk, men drakk jeg en boks X-Ray (annet energidrikke) som jeg hadde med merket jeg ingenting. Koffeinhodepine? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Var det noen andre som fikk hodepine rett etter en Panther? Fikk det en kort periode for hver boks jeg drakk, men drakk jeg en boks X-Ray (annet energidrikke) som jeg hadde med merket jeg ingenting. Koffeinhodepine? 8553137[/snapback] Jeg drakk masse uten å merke noe som helst. Hjalp ikke engang mot søvnen Lenke til kommentar
Bee_K Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Betakey sikrer deg ikke automatisk tilgang på beta. Du må skrive en application, og i den kan du skrive inn key'en. Fikk selv av en guildie på WoW som jobber i Funcom btw 8524219[/snapback] nei det kan jeg tenke meg men synd jeg aldri fikk key. tror betan til AoC er oppe nå så sjangsen til å skrive en appl. er vel forbi Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg var ikke på TG07 men jeg vil neste år Hva er hjemmesiden? treger litt info Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg var ikke på TG07 men jeg vil neste år Hva er hjemmesiden? treger litt info 8570653[/snapback] http://www.google.no/search?hl=no&q=the+ga...-s%C3%B8k&meta= Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Om morgenen bruker jeg ikke den logiske delen av hjernen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå