Gå til innhold

TG07, Minner og ettertanke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TG'07 var bra det!

Var der i fjord også, og syntes det var bedre egentlig...

Båndene i år var sånne jalla bånd som blir slitt og ødelagt med en gang, og det var mye drit rundt dette...

Det var heller ikke så mange stands som i fjord.

Syntes også sceneanlegget i fjord var bedre.. :)

 

 

Men! Jeg gjorde mye mer i år enn o fjord! :D Spilte mye mer.. :)

Lenke til kommentar

Første TG for meg.

 

Hardisken min (som var skolen sin) ble stjålet. (Vet jeg ikke var den eneste.)

Windows konka etter halve lanet, så jeg måtte bruke linux resten (ikke noe stort tap egentlig).

Headsettet var ødelagt da jeg kom fram.

24/7 techno ble slitsomt etter hvert.

 

Ellers moro, plassen til høyre for meg ble aldri tatt, lånte litt av hylla til naboen, good plass.

Endret av DinoSauroMann
Lenke til kommentar
Enig med gutta her, TG07 var fett.

 

Jeg må gi cred til alle arrangører og crew, virkelig bra. Bare litt slitsomt med Metallica i det ene øret og Rosa helikopter i det andre øret i 4 dager :!:

 

Uansett, det var morro.

 

Next time..........................

8342369[/snapback]

 

Hærregud var morro å se deg å Sturla i action! dere er så gira og tent på hva dere driver med :)

Synd med ene hovedkortet ditt men græts med ny PersjonligRekord

Lenke til kommentar
Det største og nesten eneste irritasjonsmomentet i år var musikken, herregud, kan de ikke få noe annet enn den "apemusikken" på scenen? i stedenfor litt variert musikk har de den ene Dj etter den andre som kommer opp på scenen, og jeg kan ikke høre forskjellen på det de spiller en gang!

 

jeg minner om regler for språkbruk og rasistiske kommentarer her på forumet. slike nedsettende betegneler blir ikke tolerert. Du bør tolerere at det finnes mennesker som har en annen hudfarge og musikksmak enn deg.

Lenke til kommentar

TG07 var helt konge!

Det som ikke var så bra var at de som satt bak meg(rekke 26) hadde så høy musikk på at jeg ikke kunne snakke med sidemannen av og til!

det var irriterende....brukte sov i ro med headset utenpå(med lyd)

 

men, men...var konge uansett!

 

sees på TG08 folkens ;)

Lenke til kommentar

Debuterte på TG i år.

 

Kom dit på Onsdag klokka 14:00. Stelte meg i køen og var nervøs for om et eller annet med billettene ikke skulle virke på akkurat meg. Det funka, jeg kom meg inn i salen og det synet som møtte meg der var overveldene. PC'en var oppe i tretida og jeg hilste på noen folk som jeg bare kjente via WoW. Tenkte at det skulle bli deilig å game i 5 dager i strekk uten å bekymre seg om noe du må rekke i det hele tatt. Klokka 21 fikk jeg dratt meg fra rad 61 og bort til scenen for å ser på åpningshowet. Det var ikke så bra jeg hadde venta meg. Litt øredævende musikk og en fyr som lekte litt med flammer. TG-invitasjonen som ble vist på storskjerm hadde jeg sett en del ganger før så den var heller ikke så spesiell. Når jeg skulle legge meg klokka 05:00 den første natta tenkte vi at vi skulle sove i soveteltet. Vi kom dit og der var det helt stappa flere sov utafor så vi tenkte at det kunne være morsomt med en natt under åpen himmel. Det ble for kaldt og vi gikk inn. Ingen soveplasser utenom helt borte ved scena. Gikk å la meg der.

 

Torsdag: Fikk ikke sove ved scena så etter et kvarter gadd jeg ikke prøve lenger. Hvorfor sove når du ikke er trøtt? Gikk derfor på doen for å ta på meg nye kontaktlinser selv om jeg hadde tatt av de forrige for bare en halvtime sida. Etterhvert som klokka ble litt mer utover morgenen kom kameratene mine til plassene sine. Han ene hadde spydd. Denna dagen ble frokosten 1,5 liter Cola og en familiepakke Maryland-kjeks. Gama utover dagen og i 6-tida dro vi på den asiatiske pizzarestauranten, husker ikke hva den heter. Kom tilbake og oppdaga DC++. Var mye surr med detta og en fyr måtte komme bort å hjelpe meg :p Etter at jeg hadde forstått greia og delt mine 10GB lasta jeg ned masse. Fikk lasta ned 200GB filmer, serier og pr0n i løpet av TG. Sov en tre timer denne natta. I soveposen på plassen min.

 

Fredag: Forløp så for det meste likt som på fredagen men denne dagen kom foreldra til noen av kameratene mine å henta oss ut for at vi skulle få i oss noe ordentlig mat. Vi dro på en tyrkisk restaurant. Maten der var veldig god, smakte sikkert enda bedre siden jeg bare hadde spist dritt tidligere. Når jeg kom tilbake søkte jeg litt gjennom DC++ og fant det jeg har lett etter en stund. Hele Rock in Rio med Iron Maiden. Skaffa meg den og måtte se på den noen ganger. Brukte en del av natta med å se på Wrestlingen. Sovna til Rock In Rio og sov 5 timer på plassen min.

 

Lørdag: Jeg våkna og en kamerat av meg hadde spydd blod. Han fikk beskjed av medic om å dra på legevakta men han ville ikke for han var redd for å miste siste dagen. Hadde nesten ikke noe penger igjen men gikk på Statoil (mener jeg å huske). Der kjøpte jeg en Ola-pakke og en Grandiosa. Ola-pakka smakte grusomt så jeg tok ville ta Grandiosaen. Fikk vite at microene ikke kunne brukes før klokka 4 så jeg overlevde på First Price-potetskruer fram til da. Når je skulle lage Grandiosaen i microen oppdaga jeg at den var altfor stor. Den snurra ikke rundt inni der og ble ikke varma opp overalt. Når jeg skulle skjære den opp fant jeg ut at jeg ikke hadde noe å skjære opp med. Spurte i kafèen om jeg kunne få en plastikkniv men de sa jeg måtte kjøpe no der for å få det. Her har jeg betalt 600 kr for å slippe inn så får jeg ikke en plastikkniv :thumbdown: Siden jeg ikke hadde råd til å kjøpe en Pommes Frites til 25 kr. kunne ejg ikke skjære opp pizzaen. Bretta den og fikk en Grandiosa-calzone. Den ble aldri spist opp, logisk nok. Om kvelden skulle vi gå på McDonalds. På skiltet stod det at den stengte 23 på vanlige lørdager og 17 på påskeaften. Vi viste ikke at det var påskeaften og ble derfor veldig sinte. Dro på Peppes og kjøpte en take-away pizza.

Denne natta hadde jeg bestemt meg for å ikke sove p.g.a. at det var siste natta og at det var veldig god stemning da. Masse Arne-roping og høy techno hele natta. Ble til slutt så trøtt at jeg måtte legge meg uansett. Blåste opp madrassen min og de 5 timene jeg sov på den var den betste søvnen noensinne.

 

Søndag: Skulle ønske jeg kunne sove lenger. Måtte uansett opp halv 11 for å begynne å pakke. Dette var noen veldig triste timer og jeg bel henta halv 1. Hadde nesten ikke mistet noe i løpet av TG. Det eneste jeg mangla når jeg kom hjem var en skjøteledning og alle sokkene og boxerne jeg hadde brukt. Kasta dem jeg hadde brukt hver dag når jeg skulle dusje. De lukta for vondt til å legge dem ned i bagen.

 

TG07 var fantastisk. Har absolutt tenkt meg dit neste år også. Da skal jeg også ha en mye større hylle og jeg vil sitte litt lenger inn mot midten.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Jeg våkna og en kamerat av meg hadde spydd blod. Han fikk beskjed av medic om å dra på legevakta men han ville ikke for han var redd for å miste siste dagen.

 

Er meg det :blush:

 

TG07 var :thumbup: det

 

Bortsett fra den utrolig ekkle pizzabuffèn ved statoil..

8490813[/snapback]

 

Det er deg jeg mener ja ^^

 

Edit: Bare for moro skyld. Se på tida på når jeg posta denna.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

TG var veldig kos. Mitt første TG, debuterte også som lys- og scenetekniker i crewet. Ble litt småsjuk etter riggedagene, for mye jobb og kaffe, for lite søvn og vann. Men det gikk over og resten av TG var skikkelig koslig med ålreite mennesker og god stemning.

 

Forøvrig, til neste år skal vi gi dere enda mer lyd.

Lenke til kommentar

Long time reader, first time poster.

 

hey, ville bare si noen ting om TG fra min side =o..

 

min første gang og fikk et veldig godt heletsintrykk.. eneste som var litt synd var at jeg vant en konkuranse med resirk og kom opp på scenen. også ble jeg lovet en Beta Key til Age of Conan..

 

men har ikke sett noe til den ennå og har heller ikke fått svar av [email protected]

 

noen som har noe lurt å komme med som jeg kunne prøvd?lurer bare på om den kommer eller når :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...