Gå til innhold

TG07, Minner og ettertanke


Anbefalte innlegg

Hei!

tenkte å lage en tråd med minner og ettertanke av TG07:)

 

Jeg var da på TG07 i år:)

kan ikke klage på noe egentlig bortsett fra at jeg ble dårlig:(

men men, fikk da autografen til Sturla"Stoolman"Haukebø da:) det glemmer jeg ei:)

 

eller ufattelig bra i år! fikk ned 150gb med filmer, serier og spill:) og nettet, ja det nette var TOPP!!

 

Og ja, jeg skal på TG08 og:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Årets TG var bedre en TG2006 imo ^^. Har masse bra minner derfra nå, bra sceneshow og compoer i år. Men fyfaen så kjedelig det er å være hjemme igjen etter TG :p ingenting å gjøre XD

 

Jeg skal også på TG08 :D

Endret av Gorgutz
Lenke til kommentar

Var morro på TG, men hadde ikke klart et døgn til, ble ganske sliten av å høre på techno 24/7 (spess den som høres ut som vekkerklokka mi).

Men det var noe som manglet, det ble liksom ikke helt 100% TG-feeling når nettverket fungerte 100% :p

Så nettverket var rett og slett for bra etter min mening ^^

 

Nei, nå skal jeg ligge i sofaen å nyte GOD musikk :)

Lenke til kommentar

er nesten så jeg har lyst til å gråte fordi TG er slutt, lissom da du er på TG er det ikke sånn kjempe spess, men da du kommer hjem er du kjempe deppa og tenker på alt som var så fett :p

 

Og da jeg leste den bloggen på VG.no; På TG er Jenter rare dyr, ble ikke saken noe bedre :p

 

Vel uansett, årets TG var klart best. Men de kunne godt korta ned på noe av 24/7 musikken, og den horerace greia var bare mongo, bare waste i min mening. Jeg digga tastatur compoen.

Nettet var RÅBRA, eneste som klikka var pc'en min :p

 

Noe jeg var veldig skuffa over var den dårlige ordningen med kjøle-elementer, for den sugde max. De utsatte det alltid 4 timer +++, og når du først var heldig å få, fikk du enten bare 3, eller så var de nesten ikke frosne.

 

Kort oppsummert, TG 08 expect me there ;)

Endret av Drunk_Panda
Lenke til kommentar

flott TG i år, syntes det var litt bedre i fjor? men det er kanskje for at det var første året.. kommer nok til neste år også.

 

Det største og nesten eneste irritasjonsmomentet i år var musikken, herregud, kan de ikke få noe annet enn den "apemusikken" på scenen? i stedenfor litt variert musikk har de den ene Dj etter den andre som kommer opp på scenen, og jeg kan ikke høre forskjellen på det de spiller en gang!

Lenke til kommentar

Synes årets TG 07 var TOP !

Var bare på en liten visit, men det var kjempe selv om jeg bare var der i 16-20 timer

:w00t:

Blir vel hele TG til neste år !

Snekre hylle og kjøpe noe store høyttalere så blir det kos, 19" LCD skjerm må man også skaffe :D:thumbup:

 

Savner de 16-20 timene som F... Skulle gjerne vert der lengre ! :yes:

Lenke til kommentar

Syntes det var dritmorro, masse stemning og halvparten av morro var bare og gå og se

 

Syntes da at veldig mange satt og spilte i 5 dager, syntes da de kunne vært hjemme, for var første TG min og tenkte at blir digg og spille 5 dager og nesten ikke sove noe, men når jeg kom inn i lokalene fikk jeg en gedigen følelse, hjertet mitt flimret når jeg gikk opp på tribunen og så ned på kvelden på alle skjermene, jeg spilte ikke veldig mye fordi det var så mye og se på!

 

Det som skaper stemning er folkene og, finnes ikke så mange forskjellige mennesker på et sted

 

Som mange andre, Musikken var dritt ja, og kunne skrudd ned bassen fra scenen for den duret fra rekke 6-20 sånn ca, og ikke noe digg kjenne den hele tiden, også noe jeg vil prøve på neste år er og lage repotasje derifra

 

TGTV, intervjue folk, mange rare kabinetter kan spørre ideen, hvordan de kom på det?

Folk som vinner, hvor lenge de har spilt osv, for de store TV selskapene tenker bare, herregud 5200 nerds, la oss lage en liten sak og det skal være om trim på tg, syntes det gjør bare et dårlig perspektiv på TG, for det er et syk bra arrangement

Lenke til kommentar

Var sinnsykt bra og ble kjent med sinnsykt mange hyggelige mennesker :)

kos å også møte de man ikke kan møte i dagliglivet siden det er så lange avstander.

Hadde med meg hørselsværn! <3<3 Kunne spart seg for litt av musikken noen ganger.

 

Arne tok helt av... hadde ikke stemme etter at jeg ledet "Arne Toget" opp på scenen kl. 03.00 siste natta!

 

TG 08 her kommer jeg!

Lenke til kommentar

satan altså, TG06- hadde billett, men hadde ikke penger til noe annet, så måtte stå over. Fikk da solgt billetten min, i motsetning til de 3andre kompisene mine:P

TG07 blakk blakk blakk =(

TG08 Tror jeg begynner å sette av penger nå, slik at når alt kommer til alt er jeg ikke blakk. Jeg VIL og jeg SKAL på TG08, varmer opp med ByLAN ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...