Gå til innhold

den typiske wow nerd ala. lokal tv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kunne trengt litt mer informasjon og innsikt for å kunne i det hele tatt virke naturlig. For eksempel vite hvilke knapper man trykker. Og han spiller ikke Warcraft, men World of Warcraft. En virkelig spiller kjenner forskjellen og navngir det deretter.

 

Jeg føler meg ikke truffet på noe vis, men irriterer meg litt over hans mangel på viten om det han faktisk holder på med.

Lenke til kommentar
Vet ikke jeg synes den var ganske genial egentlig... Ikke noe overveldende dyr produksjon eller fancy teknikk men de treffer jo en spiker på hode kan du si.

 

8330115[/snapback]

 

Korleis kan du sei dei traff spikeren på haudet? Dei traff ikkje engong planken.

8345988[/snapback]

 

 

Vel for det først må man se bort fra hva en fordommer man kanskje har mot lokaltv og lavbudsjettsproduksjon. Tror ikke disse karene her har noen som helts intensjoner om å fremstå profesjonelle.

 

Selve ideen er god.. selv om den allerede er oppbrukt av andre, nevner f.eks purepwnage.

 

Og de mange innleggene viser jo klart at en del virkelig bryr seg om dette. Såklart er fremstillingen av en mmo-spiller overdrevet stereotypisk, men det er det jo ikke noe nytt innenfor komedie.

Lenke til kommentar
Virker som om noen tok seg nær av dette..

8347231[/snapback]

 

Jeg finner det ganske komisk hvordan alt er å "ta seg nær" av ting, når man enkelt og greit ikke syntes det var noe morsomt over den filmen i det hele tatt.

Det er slik alt har blitt på dette forumet, enten er det morsomt, ellers tar du deg nær av det. Det finnes ingen andre alternativ.

 

Hva om folk verken tar seg nær av den eller synes den er morsom? Tenkt på det noen gang?

Lenke til kommentar
Og de mange innleggene viser jo klart at en del virkelig bryr seg om dette. Såklart er fremstillingen av en mmo-spiller overdrevet stereotypisk, men det er det jo ikke noe nytt innenfor komedie.

8348874[/snapback]

Hvis du synes det der er steoriotypisk WoW-nerd har ikke du vært borti en.

Lenke til kommentar

Har vært med som guild officer i high end guild i snart over et år.. og ja mange vil bli overrasket over hvor opptatt en del folk er av wow.

 

Men han er ikke akkurat stereotypisk for en high end raider.. men han er for mange en stereotypisk wow-idiot.

 

Men jeg blir litt overrasket over folk som går direkte i forsvarstilling med en gang noen angriper det de driver med.... Men nå begynner jeg selv å bli såpass gammel i "nerdeverdenen" at jeg ikke lenger bryr meg om hvordan folk forestiller seg det når jeg sier at jeg spiller wow. Har blitt sett på som "nerdete", selv om det ikke har vært noe direkte negativt, så lenge, at det ikke bryr meg noe serlig.

Lenke til kommentar

Skjønner dere ikke at dette var et humoristisk forsøk, et mislykket forsøk da, på å fremstille norske WoW-spillere som meganerder som duden viste? Det var bare for tull, akkurat som jeg kan - for tull, jeg er ikke så uvitende - fremstille alle irakere som terrorister og selvmordsbombere. Dette er andres syn på folk, kanskje manges syn på WoW-spillere. Har venner som spiller WoW jeg, de er kule, spiller fotball og henger ute i sola når den en sjelden gang treffer landet vårt. Videoen var kanskje teit, men den var ment humoristisk og som.. tja, folkets syn på den typiske nerd? Er ikke sikker, men det jeg er sikker på er at den ikke skal tas seriøst og som alles syn på WoW-nerder. Bare et tullesyn på dem, på en måte. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...