Gå til innhold

den typiske wow nerd ala. lokal tv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler meg på ingen måte truffet, men føler at de gir et feil inntrykk av alle som spiller WoW og prøver å fremheve at alle som spiller det quitter Skole/Jobb og aldri går ut igjen - altså på en måte blir sosiale tapere og ikke har noe "liv" lengre. Helt feil spør du meg. Og som noen sa her tidligere, de feiler totalt på å prøve å gjøre noe morsomt.

 

Og en liten sidenote: Elendig skuespiller og fantastisk dårlig humor:/

Lenke til kommentar

Ja, jeg føler meg faktisk truffet. At noe slikt makkverk blir servert meg som underholdning fornærmer meg faktisk, spesielt når det samtidig er av en hobby jeg holder kjær. Liker ironiske og ellers morsomme videoer, for eksempel noen virkelig overdrevne og hysterisk morsomme video'er om WoW addicts, rollespillere og det som er. Jeg driver på med det, og når jeg ser de ler jeg, fordi de er morsomme. Den der var bare sørgelig.

Lenke til kommentar

Hmmmmm :/

 

Føler meg ikke truffet i det hele tatt, men det klippet var rett og slett dårlig. Gikk faktisk kaldt nedover ryggen på meg når jeg tenkte hvor hardt de folka her dreit seg ut. Dårlig skuespill, redigering osv. Men så skal det sikkert ikke være så veldig seriøst heller..

Lenke til kommentar
Hahahah, så filmen nå... genialt.

 

"Dakaj nejdene taj seg næj av filmeeen..."

Få dere et liv a.

8331967[/snapback]

Kan du fortelle meg hva som er så genialt med det klippet? Som Elyzium sa: Dårlig skuespill, redigering osv.

Det er jo også åpenbart at fyren mangler innsikt.

Lenke til kommentar

Jess, med litt insikt, en bedre skuespiller så hadde de kanskje greid å gjort det morsomt. For eksempel at han faktisk drog rundt å prøvde å drepe folk mens han for rundt på en drage :p

 

Forresten, Kombat-Kaare, du ser ikke ut til å ha stort til liv å snakke om heller. Vi sitter å spiller og har det artig, du sitter å ser på oss og syter og prøver å fornærme.

Lenke til kommentar
Hahahah, så filmen nå... genialt.

 

"Dakaj nejdene taj seg næj av filmeeen..."

Få dere et liv a.

8331967[/snapback]

 

 

## World of Warcraft

( 449 poster / 96% av denne brukeres innlegg ) ##..

-------------------

Enda en som har sluttet med WoW og lagt det for hat?

8333375[/snapback]

Eid :D

 

Filmen var ikke noe spessielt morsom, men jeg bryr meg ikke en centimeter om de disser wow. Er akkurat det samme som at mange synes at det er teit at jeg skater og står på snowboard, jeg kunne ikke brydd meg mindre, jeg har mange venner og er sosial og har nok selvtillit til å gi faen i slike artige videor.

Lenke til kommentar
Hahahah, så filmen nå... genialt.

 

"Dakaj nejdene taj seg næj av filmeeen..."

Få dere et liv a.

8331967[/snapback]

Kan du fortelle meg hva som er så genialt med det klippet? Som Elyzium sa: Dårlig skuespill, redigering osv.

Det er jo også åpenbart at fyren mangler innsikt.

8332455[/snapback]

Det er fordi Kombat-Kaare bare er en jævla stor kverulant som elsker å lage kvalm.

 

Rite?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...