Vaio Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Sex. 8334015[/snapback] Det, i seg selv, er verdt å leve for.... men i den sist tiden har damen krysset lårene litt for mye... Endret 8. april 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Uff, den er kjip:p Hva er favoritt tingene deres da? noen hobbyer dere har ? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg spiller WoW, syns det er verdt leve for. Du har jo også onanering. Og samtaler, helst tankeutveksling. Jeg elsker å dele filosofiske tanker. Og bandet, da. Ellers er det lite. Jeg gidder heller ikke å ta selvmord, siden dette er min eneste sjanse til å leve. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Føler du deg levende når du spiller wow?.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Føler du deg levende når du spiller wow?.. 8337844[/snapback] Ja, er det ulovlig? Jeg gjør jo bare noe som jeg synes er gøy. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) litt off topic: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA on: når jeg står på snowboard nedover en bakke i full fart og suser forbi de andre føler jeg meg levende. Jeg følrt mrg litt levende når jeg er full også..... Endret 8. april 2007 av DukeCoke Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva betyr HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA? Var det meg du siktet til eller? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ja, det var deg jeg siktet til Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ok, da slår jeg tilbake med samme mynt: HAHAHAHAHHAHAHAHA! Du føler deg levende mens du tyller i deg nervegift. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Slutt med personangrepene nå da ( tihi ) Jeg føler meg levende når jeg får til noe. 6er på prøve, drar en dame, mekker flikkflakk . Ja whatever. Det er digg når jeg får til noe! Endret 9. april 2007 av Latskap Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 jeg følte meg levende når jeg var og kjørte blades i helga. Var digg Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Følelsen etter å ha hatt en god treningsøkt, føler man seg virkelig godt og alive. Sitter i badstua og kjenner kroppen "si takk" eller no. Som Arnold selv sa i den filmen hvor han pumper, så er det bedre enn sex. Men sex er jo ikke så ille det heller akkurat ^^, Ellers er god musikk en fin måte å føle seg levende på, mange her kommer sikkert til å si seg enig. Edit; og ja, såklart, hvordan kunne jeg glemme: Når jeg sitter med verdens råeste maskineri mellom føttene og suser avgårde på en motorsykkel! Lyden, luktene, vinden, vibreringene. Da er jeg virkelig på topp! Endret 9. april 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
bleak Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 For meg er det følelsene som gir følelsen av å leve. Med følelser mener jeg alle de god gammle som feks trygghet, sorg, fortvilelse og undring. Jeg føler meg mest levende etter at jeg er over en smerte, sorg eller fortvilelse. Når jeg på en måte er over kneika og begynner å få det bedre, det er noe av det beste i livet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå