Gå til innhold

Hva gjør du for å føle deg levende?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller WoW, syns det er verdt leve for. Du har jo også onanering. Og samtaler, helst tankeutveksling. Jeg elsker å dele filosofiske tanker. Og bandet, da.

Ellers er det lite. Jeg gidder heller ikke å ta selvmord, siden dette er min eneste sjanse til å leve.

Lenke til kommentar

litt off topic: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

on: når jeg står på snowboard nedover en bakke i full fart og suser forbi de andre føler jeg meg levende. Jeg følrt mrg litt levende når jeg er full også.....

Endret av DukeCoke
Lenke til kommentar

Følelsen etter å ha hatt en god treningsøkt, føler man seg virkelig godt og alive. Sitter i badstua og kjenner kroppen "si takk" eller no.

Som Arnold selv sa i den filmen hvor han pumper, så er det bedre enn sex.

Men sex er jo ikke så ille det heller akkurat ^^,

Ellers er god musikk en fin måte å føle seg levende på, mange her kommer sikkert til å si seg enig.

Edit; og ja, såklart, hvordan kunne jeg glemme:

Når jeg sitter med verdens råeste maskineri mellom føttene og suser avgårde på en motorsykkel! Lyden, luktene, vinden, vibreringene. Da er jeg virkelig på topp! :love:

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

For meg er det følelsene som gir følelsen av å leve. Med følelser mener jeg alle de god gammle som feks trygghet, sorg, fortvilelse og undring. Jeg føler meg mest levende etter at jeg er over en smerte, sorg eller fortvilelse. Når jeg på en måte er over kneika og begynner å få det bedre, det er noe av det beste i livet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...