Gå til innhold

Musikk: Trance: Ace - Adagio in Trance Major

Anbefalte innlegg

God påskeaften. :)

Har alltid hatt en viss forkjærlighet for stykket "Adagio In G Minor", komponert av Tomaso Giovanni Albinoni for noen hundre år siden, da barokken herjet som verst.

Nå er jeg godt i gang med en egen transifisert versjon av stykket, som jeg så smakfult har kalt "Adagio In Trance Major". Lydbildet er foreløpig helt grusomt, grunnet at jeg kun har headset til min disposisjon for tiden. Men her er uansett en avduking av min adagio...

v1

v2

12.04.07: "Oppgradert" versjon klar for nedlasting. :)

Endret av Ferr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God påskeaften.  :)

Har alltid hatt en viss forkjærlighet for stykket "Adagio In G Minor", komponert av Tomaso Giovanni Albinoni for noen hundre år siden, da barokken herjet som verst.

Nå er jeg godt i gang med en egen transifisert versjon av stykket, som jeg så smakfult har kalt "Adagio In Trance Major". Lydbildet er foreløpig helt grusomt, grunnet at jeg kun har headset til min disposisjon for tiden. Men her er uansett en avduking av min adagio...

Last ned.

8328454[/snapback]

Jeg likte den :)

Men den skulle vært ca. dobbelt så lang. Når den nærma seg slutten så venta jeg fortsatt på mere. Den føltes ca halveis bare.

Lenke til kommentar

En skam... sikkert bra hvis man liker bedre trance en barokkmusikk...kanskje? Ekstremt monotont, ensformig, kjedelig, hodepinefrembringende, ekkelt. Den var morsom da! så om det er ment som en parodi har du gjort det bra! jo lo mye!

men for all del! fortsett med musikk! nei.forresten... slutt med musikk - iallfall den typen! Hvorfor bruker du sånne ekle lyder som bare gjør vondt egentlig? Bruker du treble-eincreaser? diskant-boost? Originalen er jo ekstremt fin!

Lenke til kommentar

Den var ikke ment som en morsom parodi, nei.

Ekle lyder? For en som hater trance, kanskje, men jeg prøver bare å unngå de samme gamle oppbrukte trance-synthene ved å skape noe techno-lignende, industrielt. Prøver bare å være innovativ her, sorry...

Uansett, takk for feedback. :)

Lenke til kommentar
En skam... sikkert bra hvis man liker bedre trance en barokkmusikk...kanskje?  Ekstremt monotont, ensformig, kjedelig, hodepinefrembringende, ekkelt. Den var morsom da! så om det er ment som en parodi har du gjort det bra! jo lo mye!

men for all del! fortsett med musikk! nei.forresten... slutt med musikk - iallfall den typen! Hvorfor bruker du sånne ekle lyder som bare gjør vondt egentlig? Bruker du treble-eincreaser? diskant-boost? Originalen er jo ekstremt fin!

8339035[/snapback]

Nils, du må seriøst chill'n!

Bra mix det her;) Lastet den faktisk ned :thumbup: Fortsett med det du gjør :w00t:

Endret av Nektard
Lenke til kommentar

Tusen takk for positive tilbakemeldinger. :) Sangen er laget i FL-Studio med Vanguard og en del annet snacks. Om jeg har holdt på lenge, kan vel diskuteres.

Jeg har ikke fått så mye tid til å jobbe med låta de siste dagene, men jeg har fått gjort litt. En ny versjon vil bli lagt ut når den er klar.

Lenke til kommentar

låta var bra den.

jeg har egentlig bare en "kritisk" ting å si om den: når jeg hører på den så får jeg en følelse av at den hele tiden henger etter... spesielt på begynnelsen og slutten.. tror det kan ha noe med de dobble notene som går der (eller hva jeg nå kan kalle dem).

I forhold til den orginale låten så virker det neste som om deler av låten er tregere en de skal være, mens resten går i riktig hastighet..

men ellers så er det en veldig god låt ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...