Gå til innhold

C&C3 Taktikker for online spilling?

Anbefalte innlegg

Spiller mye som Scrin, og vi er ganske svake i starten har jeg lagt merke til, spesielt hvis gdi/nod rusher meg. Så jeg lurer på om noen andre her spiller som Scrin og har noe effektivt å bruke mod tidlige rush/spam av units fra gdi/nod?

Ta gjerne å del taktikken du bruker med fraksjonen du spiller som i samme slengen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neinei, ikke bygg baseforsvar i starten, få opp økonomien og spam tanks eller stormriders.

Gå på www.gamereplays.org der ligger mange replays av top10 offisiell ladder spillere.

8328889[/snapback]

nå svarte jeg jo på det han sa med å bli rusha på starten :)

takk for link forresten!

Lenke til kommentar
hvordan forsvarer man seg mot GDI's tankrush? de dreper jo allt hvis de har uppgraderte lasere :S

8329365[/snapback]

Ingen GDI med lasere vel?

tenker du på Mamut/railgun?

Så sent i spillet burde man ha carriers som har mulighet til å ta ut mamuter.

Eller så er allt til syvende og sist et spørsmål om ressurser, den som skaffer mest penger har overtaket :)

Lenke til kommentar

Det som er greia, vertfall når jeg er scrin mot nods, så spammer han tanks/venoms veldig tidlig, har prøvd å gjøre forskjellige ting fra gang til gang nå, men det har hjulpet lite.

Noen ganger greier å holde stand de første rushene men til syvende og siste så blir jeg kjørt ned i grusen.

Lenke til kommentar
hvordan forsvarer man seg mot GDI's tankrush? de dreper jo allt hvis de har uppgraderte lasere :S

8329365[/snapback]

Ingen GDI med lasere vel?

tenker du på Mamut/railgun?

Så sent i spillet burde man ha carriers som har mulighet til å ta ut mamuter.

Eller så er allt til syvende og sist et spørsmål om ressurser, den som skaffer mest penger har overtaket :)

8329415[/snapback]

Railguns ja, glemte det. Spiller NOD forresten :)

Lenke til kommentar

Spiller man som Scrin er det et sjangsespill.. Man må ta en sjangse og håpe at man ikke blir rusha.. Blir man ikke det og har man fått en solid økonomi så har man overtaket pga Carriers og Devastator Warships... Funker fett her ihvertfall..

Kan si at jeg har blitt tankrusha noen ganger jeg også, men har de fleste gangene enten blitt redda av min allierte som rusher han også, eller så har jeg bygd nok nok baseforsvar akkurat i den enden..

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar

Det C&C3 går ut på nå er å få opp så mange Warfactories og Refineries som mulig, og spamme tanks. Ikke så mye taktikk. Håper det blir litt bedre senere, gjøre tanks dyrere eller noe.

Spiller man som Scrin er det et sjangsespill.. Man må ta en sjangse og håpe at man ikke blir rusha.. Blir man ikke det og har man fått en solid økonomi så har man overtaket pga Carriers og Devastator Warships... Funker fett her ihvertfall..

8341759[/snapback]

Scrins har tanks de også. Og seekers, veldig bra å rushe med de.

Og husk stormtroopers, de slakter scorpions. De kan også ta venoms når du upgrader dem med disc throwing.

Men er enig i at Scrins er svakere enn de andre pre-tech.

Lenke til kommentar

Til deg som bruker scrin vil jeg anbefale å bruke Buzzers. De er billige, veldig raske, bygges raskt, og krever ingen techups. Du sa du blir rushet: Var jeg deg ville jeg sende mange buzzers over i basen til fienden med en gang for å gjøre han opptatt, fokusert til å bygge baseforsvar. Dette gjør at han blir stresset og bruker penger på å bygge defenses. Send gjerne fra alle mulige kanter slik at han bygger defenses rundt hele = mer utgifter og mer tid for deg til å teche opp Scrin fraksjonen.

Lenke til kommentar
Til deg som bruker scrin vil jeg anbefale å bruke Buzzers. De er billige, veldig raske, bygges raskt, og krever ingen techups. Du sa du blir rushet: Var jeg deg ville jeg sende mange buzzers over i basen til fienden med en gang for å gjøre han opptatt, fokusert til å bygge baseforsvar. Dette gjør at han blir stresset og bruker penger på å bygge defenses. Send gjerne fra alle mulige kanter slik at han bygger defenses rundt hele = mer utgifter og mer tid for deg til å teche opp Scrin fraksjonen.

8346852[/snapback]

:no:

Lenke til kommentar
Poenget er gjerne at dere stresser fienden og skifter fokuset hans. Har prøvd det flere ganger og det gir meg masse ekstra tid.

8349684[/snapback]

Sikker på at du ikke blander enhetene nå?

Buzzers er useless, men disintegrators derimot er den perfekte terror-enheten.

Sterk mot kjøretøy og bygninger, eksploderer når den dør for litt ekstra bonus skade.

Eller gjør det enkelt og bygg masse Seeker Tanks, sterke mot kjøretøy og luft, samt putter du en grupper buzzers i dem er det den billigste tanken som kan ta allt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...