Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får fort utløsning


Gjest Ghest

Anbefalte innlegg

Gjest Ghest

Hei, jeg sliter med at jeg får utrolig fort utløsning under samleie. Om hun skal til å suge meg skal det ikke mer enn sekunder til før jeg får utløsning. Er 18 år, og problemet var nesten inteteksisterende når jeg hadde kjæreste for en stund siden, men med andre sexpartnere er det et stort problem.

 

Har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør som meg. .Drikk deg drita full...

 

Eneste negative er at det er vanskelig å få'n opp.. Og hvis det ikke skjer så kan du forvente deg noe sånt som det her fra jenta: "Åhh.. jeg VISSTE det! Jeg er ikke bra nok for deg jeg!! Du blir ikke kåt av meg engang...blablabla"

Lenke til kommentar
Gjør som meg. .Drikk deg drita full...

 

Eneste negative er at det er vanskelig å få'n opp.. Og hvis det ikke skjer så kan du forvente deg noe sånt som det her fra jenta: "Åhh.. jeg VISSTE det! Jeg er ikke bra nok for deg jeg!! Du blir ikke kåt av meg engang...blablabla"

8330165[/snapback]

 

Snakker du av erfaring? :)

 

On Topic: Hvis du kommer etter noen sekunder når dama suger deg, kan du ikke bare komme da? Så venter du litt, blir kåt igjen, og holder lenger i selve samleiet :)

 

btw: Hvor lenge er det egentlig vanlig at selve samleiet varer (altså bare den delen der penis penetrerer vagina)

Lenke til kommentar
Gjør som meg. .Drikk deg drita full...

 

Eneste negative er at det er vanskelig å få'n opp.. Og hvis det ikke skjer så kan du forvente deg noe sånt som det her fra jenta: "Åhh.. jeg VISSTE det! Jeg er ikke bra nok for deg jeg!! Du blir ikke kåt av meg engang...blablabla"

8330165[/snapback]

 

Snakker du av erfaring? :)

 

On Topic: Hvis du kommer etter noen sekunder når dama suger deg, kan du ikke bare komme da? Så venter du litt, blir kåt igjen, og holder lenger i selve samleiet :)

 

btw: Hvor lenge er det egentlig vanlig at selve samleiet varer (altså bare den delen der penis penetrerer vagina)

8350312[/snapback]

 

Ja.. Måtte jo overbevise ho om at det ikke var noe galt med hu, ville jo ha meg et ligg :p

 

Hvor lenge et samleie varer normalt sett, det veit jeg ikke.. Men i edru tilstand så pleier jeg å komme etter kanskje 10-15 min.. Spørs på "kåtheten".. OG jenta :p

 

EDIT: En ting jeg IKKE anbefaler dere å gjøre når dere holder på å komme, er å holde igjen så inni helvettes hardt at du ikke kommer alikavel.. Jeg gjorde det og det er JÆVLI vondt!

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjør som meg. .Drikk deg drita full...

 

Eneste negative er at det er vanskelig å få'n opp.. Og hvis det ikke skjer så kan du forvente deg noe sånt som det her fra jenta: "Åhh.. jeg VISSTE det! Jeg er ikke bra nok for deg jeg!! Du blir ikke kåt av meg engang...blablabla"

8330165[/snapback]

 

Snakker du av erfaring? :)

 

On Topic: Hvis du kommer etter noen sekunder når dama suger deg, kan du ikke bare komme da? Så venter du litt, blir kåt igjen, og holder lenger i selve samleiet :)

 

btw: Hvor lenge er det egentlig vanlig at selve samleiet varer (altså bare den delen der penis penetrerer vagina)

8350312[/snapback]

 

Ja.. Måtte jo overbevise ho om at det ikke var noe galt med hu, ville jo ha meg et ligg :p

 

Hvor lenge et samleie varer normalt sett, det veit jeg ikke.. Men i edru tilstand så pleier jeg å komme etter kanskje 10-15 min.. Spørs på "kåtheten".. OG jenta :p

 

EDIT: En ting jeg IKKE anbefaler dere å gjøre når dere holder på å komme, er å holde igjen så inni helvettes hardt at du ikke kommer alikavel.. Jeg gjorde det og det er JÆVLI vondt!

8350389[/snapback]

 

Altså, mener du at du holder 10-15 minutter i edru tilstand? Også drikker du deg drita for å holde lenger? 15 minutter er nok, spør du meg.

 

Btw, det gjennomsnittlige samleiet her i Norge er rundt 5 min.

Lenke til kommentar

Klarer helt jevli fint å komme etter 2 min også jeg, men hva er poenget med det. Jokke som en kanin på jenta er jo morro for ho det, eller hva sier du Erroneususu?

 

Jaja.. Så du er en person som titter på gjennomsnitt og sånt ja.. Hmm... Så hvis gjennomsnittet på en kuk er 14 cm, betyr det at jeg har en 14 cm lang kuk da?

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Klarer helt jevli fint å komme etter 2 min også jeg, men hva er poenget med det. Jokke som en kanin på jenta er jo morro for ho det, eller hva sier du Erroneususu?

 

Jaja.. Så du er en person som titter på gjennomsnitt og sånt ja.. Hmm... Så hvis gjennomsnittet på en kuk er 14 cm, betyr det at jeg har en 14 cm lang kuk da?

8659353[/snapback]

 

Det har han vel heller ikke påstått. Han kom med et svar til det jeg spurte om; hvor lenge det var vanlig å holde på utløsningen under et samleie.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...