El Netzor Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hei. Bare for morro har jeg lekt litt med gressklippermotoren min. Jeg honte opp sylinderen og satte alt i sammen nå. Når jeg og en kompis skulle ha liv i den fikk vi det ikke til : Vi drog og vi drog etter litt begynte vi å hørre at det var forbrenning og kom litt eksos etter litt mer "trekking" startet og sveiv kanskje i 1sekund før stopp. Vi kjøpte start gass og var klar på ny men det samme skjedde nå. Og vi hadde ikke potten på så litt bensinsøl på tanken resulterte i brann når det føyk flamme ut av motoren Siden vi var langt vekke fra vann sprang vi litt vekk og venta til det roa seg kraftig i håp om ikke eksplosjon og det unnslapp vi måtte spytte for og slukke siste rest. Men det var da bare litt off topic da men! Trenger hjelp fort her! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Lurer også på om noen vet hvor stort mellomrom det skal være mellom "coilen" og svinghjulet på disse motorene. Motoren er en 3hk med vannrett aksel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå