Gå til innhold

Winamp og avspilling av wma

Dr3as

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du bør uansett holde det unna dårlige, udokumenterte , propietære møkkaformater som WMA

ja Winamp3 skal kunne spille WMA , men man vet jo aldri hva M$ finner på å gjøre med forskjellige versioner av deres møkkasoftware som encoder WMA

hold deg til MP3/OGG

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått skjekka det og det er *.wma filene som ikke vil bli spilt av i winamp. filtypen ligger heller ikke i winamps preference.. noen som kan skjekke for meg om den egentlig skal gjøre det? og noen måter jeg kan få winamp til å spille disse..

Lenke til kommentar

Huff, wma lyder jo bare møkk da, det skjærer i trommehinnene. Kom over noen folk som hadde falt for MS-svindelen og konvertert mp3-samling sin til wma, alle sangene var jo ødelagt, lydkvaliteten var helt forferdelig.

Nei, hold dere unna wma, det er skikkelig dårlig.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-17 10:44, skrev moft:

du bør uansett holde det unna dårlige, udokumenterte , propietære møkkaformater som WMA

Som jeg skulle ha sagt det selv. :smile:

Quote:

Den 2002-12-18 22:16, skrev Dr3as:

noen som kan skjekke for meg om den egentlig skal gjøre det? og noen måter jeg kan få winamp til å spille disse..

Den skal den. Gå i Options/Preferences/Setup/File Types og sjekk at det er merket av der.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-18 23:08, skrev GeeZuZz:

Høy kvalitet har vel ikke akkurat vært målet til MS heller da.

Målet til MS er å få alle i hele verden til å bruke deres proprietære ting, for så å deklarere det som en standard og håve inn penger på lisensiering o.l. :smile:

Quote:

Tror de satser på OK kvalitet, på minimal størrelse. Eller har jeg tatt feil?

Det er nok hensikten. Men jeg synes kvaliteten er langt fra OK.

Lenke til kommentar

Slutter meg til dere som skjønner att WMA er ett søppelformat med dårlig lydkvalitet som Microsoft lagde får og få "kontroll" på "musikken" på nettet.

Ja de gikk så langt i sine PR-framstøt att de påstå att man kunne kunne få halvert sin bruk av hardiskplass ved og bruke WMA ,,

[fra 128 KB/S MP3 til 64 KB/S WMA]

Dette UTEN og foringe kvaliteten ..

Heheheh jeg prøvde på dette , fikk sjokk av den lydkvaliteten til WMA i forhold til MP3 :lol:

ja det var som og komme fra himmel til helvette :sad:

Ja så store løgner kan microsoft komme med bare fordi de vil att folk skal gå over til WMA slik att det får kontroll på filene via mediaplayer/copyrights OSV :sad: ...

Nei WMA er og blir en VITS ... [en dårlig en]

[ Denne Melding var redigert av: QTC på 2002-12-18 23:56 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...