Nilsen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Rolf Lindgren fra Dignus har i dag vært på plass ved vår stand, og holdt et foredrag i auditoriet. Les mer Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Kan dere legge ut foredraget? Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hva med å skrive littt om hva mannen sa? Kunne jo kanskje vært interresant.... Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hva med å skrive littt om hva mannen sa? Kunne jo kanskje vært interresant.... 8328879[/snapback] Skal ringe Rolf i morgen, og få han til å sende meg foredraget. Skal deretter legge det ut.. Sinnsykt inspirerende og bra foredrag.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hadde vært moro å få lagt det ut ja. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Han har en blogg på itavisen hvor han skal legge det ut, og etterhvert kommer det på dignus.no også. MEGET interessant foredrag. Lenke til kommentar
rolfmblindgren Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Det var da voldsomt. Men her er presentasjonen, i Keynote og pdf. Skulle likt å vite om det er mer dere lurer på. Jeg kan ikke alt, men vet stort sett hvor jeg skal slå opp. Dignus___TG___07.pdf Dignus___TG___07.key.tar.gz Endret 8. april 2007 av rolfmblindgren Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Spennende lesning... Tror jeg er nærmere konsulent enn nerd. Men konsulent er jo norges mest intetsigende tittel. Hehe... Endret 8. april 2007 av tintin77 Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det var da voldsomt. Men her er presentasjonen, i Keynote og pdf. 8330708[/snapback] Takker så mye, Keynote er fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå