Gå til innhold

Pc'en booter ikke !

JGAARD

Anbefalte innlegg

Hei , er det noen som kan hjelpe meg ??

Pc'en booter ikke mot diskettstasjon eller cd rom , se min opprinnelige oppfatning av problemet nedenfor , tenkte jeg skulle boote den for å se om jeg kom forbi , men den booter ikke mot noe heller !! HJELP :hmm:

Skjermkortet mitt kræsjet og jeg kjøpte nytt idag , men da jeg leste instruksjonene for installasjon stod jeg fast. Det stod at jeg måtte først avinstallere driver for det gamle kortet mitt , men jeg har ikke signaler til skjermen min , klarer ikke å avinstallere uten skjem ! Prøvde allikevel å sette det nye kortet i pc'en , men fremdeles så har jeg ikke signaler til skjermen. ER DET NOEN SOM HAR GODE TIPS OG RÅD TIL MEG ?

:hmm:

Endret av JGAARD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikker på at det er skjermkortet som er feilen og ikkje skjermen?

Prøvd ein annan skjerm?

Du skal få bilde under booting (før windows loader) sjølv om driveren i windows ikkje er avinstallert.

8328808[/snapback]

Har testet denne skjermen mot annen pc etter problemet oppstod , skjermen fungerer fint på annen pc :)

Lenke til kommentar
kanskje det er rammen din som har sagt natta. Hvor mange brikker har du i maskinen. Vis det er to eller fler, prøv å ta ut en eller alle untatt en, og test alle. Kanskje du får opp bilde da

8328957[/snapback]

Har prøvd å bytte om på rammen, men får ikke noe signaler til skjermen , skjermen sier og at den ikke mottat noen signaler fra PC'en. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...