myztical Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har du noen ødelagte sony ericsson telefoner liggende å slenge som ikke du har brukt for??(knust display, skrur seg ikke på, knust tastatur, etc etc etc) Jeg tar de gjerne imot, da jeg trenger deletelefoner.. Helst ikke eldre enn k750i men det går bra med eldre oxo.. Jeg betaler seff porto.. Håper ikke dette inlegget blir slettet da det ikke dreier seg om kjøp eller salg.. Kan oxo reparere SE telefoner hvis noen trenger det, bare å ta kontakt.. MVH Morgan Nielsen.. Lenke til kommentar
myztical Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 75 stykker innom, og ingen har noe liggende... jaja.. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Kanskje de med ødelagte telefoner har kastet dem. Lenke til kommentar
myztical Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Ja, kanskje det.. Lenke til kommentar
andramtho Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hva med en SE K800i som har vært mistet i vann og så antakelig kortsluttet? Er det noe du kan reparere? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hva med en SE K800i som har vært mistet i vann og så antakelig kortsluttet? Er det noe du kan reparere? 8368964[/snapback] Væskeskade kan ingen reparere... Lenke til kommentar
myztical Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) ANDRAMTHO: Se nederst i posten.. SNUBBEL: Der tar du veldig feil... Det er fullt mulig å reparere det, jeg klarer det ikke, men jeg vet om en som gjør det.. Gå inn på unlock.no og se etter en med nick SJARLE... Han fikser sånt.. Endret 12. april 2007 av myztical Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Verksteder "kan" gjøre det, men de fraråder mot det fordi man kan aldri vite om telefonen blir den samme igjen. Privatpersoner kan fikse det "midlertidig"... Lenke til kommentar
myztical Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Det kommer helt ann hvor flink med elektro og lodding personen som utfører reperasjonen det, men det er sant som du sier.. Så skal ikke motsi deg 100%.. Bare 50%.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå