Mr_Skull Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg har da 2 disker en liten HDD som bootdisk og en annen stor disk for diverse. PC'en har vært ganske treg i oppstart så jeg ville sjekke det ut siden jeg ikke ville vente 5-15 minutter på å komme meg inn i windows. Etter en del testing så fjernet jeg den store disken og bootet og den gikk inn i windows på 20 sekunder istedet for 5-15. Jeg begynte å lese litt rundt men det nærmeste svaret jeg fant var en ufullstendig forklaring som dere kan se her. Han forklarer at han fikk det fikset ved å sette boot disk som boot disk og den andre disken som data disk. Det jeg ikke veit er hvordan dette gjøres. Hvis noen kunne forklart meg så ville det vært veldig nice. EDIT: Boot HDD er SATA og den andre er "SATA2" Endret 7. april 2007 av Mr_Skull Lenke til kommentar
Mr_Skull Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Har fortsatt ikke funnet noen løsning så hvis noen vet noe om dette problemet gjerne lag en post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå