Sunhome Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Problemstillingen min er om jeg skal spille spill på PC eller PS3. Nye spill fungerer ikke på PC'en min (under ser dere hvorfor). Kan jeg oppgradere PC'en min for under 6 tusen kroner slik at den kan spille for eksempel Oblivion? PC Akkurat nå AMD Sempron Processor 3100+ Hovedkort: Abit KV-80 ATI Radeon 9550 / X1050 Series Secondary Endret 7. april 2007 av Sunhome Lenke til kommentar
thedevil1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Problemstillingen min er om jeg skal spille spill på PC eller PS3. Nye spill fungerer ikke på PC'en min (under ser dere hvorfor). Kan jeg oppgradere PC'en min for under 6 tusen kroner slik at den kan spille for eksempel Oblivion? PC Akkurat nå AMD Sempron Processor 3100+ Hovedkort: Abit KV-80 ATI Radeon 9550 / X1050 Series Secondary 8327805[/snapback] Oppgrader Pc'n du Drit i PS3 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ja det sier jeg også. Men du får ikke mye PC du kan spille Oblivion med for 6 lapper. Kanskje ett skjermkort Oblivion trenger sykt mye hardware. PCen til en venn av meg, sånn 15k fra komplett, greide det ikke på mer enn medium. (Den er 1år gammel nå sånn ca) Men PC er mye bedre enn PS3.. men hvis du kan Linux, så får du jo ny PC og Linux samtidig http://www.hardware.no/nyheter/annet/kjor_...station_3/35854 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå