Akidon Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Som tittel sier. Hver gang jeg åpener en avis er det noen som er forsvunnet eller drept. Er det årstiden som gjør det? Eller er det bare meg? Mye mulig det skjer hele året. Men synes det har vert ekstremt i det siste. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg syns ikke det har vært ekstremt mange flere enn "normalt". Jeg syns på den annen side at det har vært mye volds- og voldtektsepisoder. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Kan ikke si at jeg har merket noe spesielt i det siste, men synes det er urovekkende mange volds og darpssaker generelt jeg. De sakene hvor det finnes en grunn kan jeg nesten forstå, men det er all den uprovoserte volden som er mest skremmende. Hva er galt i samfunnet når noen kan bli så gale at de plutselig går amok og skader/dreper noen helt uten videre. Og for hver person det renner over for, hvor mange er det som har det så jævlig at det er like før? Jeg tror dette problemet er så stort i samfunnet at vi må begynne å ta det mer på alvor. I mine øyne finnes det liten tvil om at det er samfunnet det er noe galt med når slik noe kan skje. Endret 7. april 2007 av ptta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå