Juden Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Skal det bli laget noen filmer av Dan Brown bøkene. Har hørt rykter om at "Engler og demoner" skal bli filmatisert, med Tom Hanks i hovedrollene. Har jeg rett? Noen som vet noe mer? Endret 7. april 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Angels & Demons blir filmatisert ja, med Tom Hanks i hovudrolla. http://www.imdb.com/title/tt0808151/ The Da Vinci Code er allereie filmatisert. http://www.imdb.com/title/tt0382625/ Lenke til kommentar
Juden Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 The Da Vinci Code er allereie filmatisert. Det visste jeg vel! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 The Da Vinci Code er allereie filmatisert. Det visste jeg vel! 8327596[/snapback] Du må informere om det då vel! Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Da jeg leste Digital Fortress satt jeg hele tiden med en følelse av at den var skrevet med filmmanus i tankene hele tiden. Det er så mye visuelt i den, ting som gjerne kunne filmatiseres uten videre omskrivinger. Spesielt slutten gir det inntrykket. Så jeg blir vel egentlig ikke spesielt overrasket dersom flere av bøkene hans blir filmatisert. Endret 9. april 2007 av Snirfle Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Da jeg leste Digital Fortress satt jeg hele tiden med en følelse av at den var skrevet med filmmanus i tankene hele tiden. Det er så mye visuelt i den, ting som gjerne kunne filmatiseres uten videre omskrivinger. Spesielt slutten gir det inntrykket. Så jeg blir vel egentlig ikke spesielt overrasket dersom flere av bøkene hans blir filmatisert. 8341745[/snapback] Det er vel en av Dan Brown sine særtrekk. Litt enkle dialoger, men samtidig utrolig gode landskapsbeskrivelser. Jeg gleder meg til Angels & Demons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå