-Shark- Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Våknet her om dagen av noen merkelige lyder utenfra. Lå i sengen en stund før jeg fant ut av jeg skulle sjekke hva dette var. Klokka var forøvrig rundt 6-7 tiden om morgenen. Rullet opp rullgardinen og så dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Som dere ser da, så var det et rådyr(bambi) som spiste tulipanene våre. Og jeg rakk å knipse et par bilder med mobilen(derfor dårlig kvalitet) Den så faktisk på meg og rørte seg ikke ta jeg tok opp mobilen for å ta bilder. Ganske merkelig. Enjoy! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Heldig du er som går rådyret helt intill vinduet. Jeg tror den ikke brydde seg fordi du luktet ikke rart siden vinduer sperrer lukten. Rådyr er noen kjekke dyr Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hehe, ganske morsomt. Før var det masse elg i området her. Har ikke sett så mye nå, da. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg vil også ha rådyr Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Heldig du er som går rådyret helt intill vinduet. Jeg tror den ikke brydde seg fordi du luktet ikke rart siden vinduer sperrer lukten. Rådyr er noen kjekke dyr 8327464[/snapback] Jada kjempe heldig. Ja de er ikke så kjekke når de spiser plantene til mor da(ikke at jeg bryr meg :!: ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ja det så ut som en fin søndagstek som sto der ja Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 har mata rådyr rundt her fra hånda før De pleier å eta opp alle tulipanene osv vi har xD Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bambi!! Se så søøøøøøøøøøøøt Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Så koselig! Husker det var enn sånn hos Pappa utafor vinduet for noen år siden også Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Det som hendte hos oss en gang var at et rådyr skulle hoppe over gjerdet, satte seg halvveis fast og skadet seg. Tro meg, et skadet rådyr er ikke like søtt og nusselig. Fikk jeg oppleve når jeg prøvde å nærme meg det, og det hylte hjerteskjærende i trynet på meg. Historien fikk også dessverre en trist slutt, endte med en telefon til viltnemda som sendte en kar med våpen for å gjøre slutt på smertene til stakkaren. Meen, la ikke det ødelegge idyllen. Koselig med rådyr utenfor vinduet. Endret 7. april 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Koslig med rådyr Er en del med rådyr rundt området her hvor jeg bor også. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 takk takk. Koslig som sagt ja. Skvatt rimelig da jeg rullet opp og så det svære beistet. Er ikke akkurat lite de dyret :!: Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg tror faktisk at du driter en stor en i rådyret, og ville bare vise oss de søte duppedittene du har på vinduet ditt, og bruker rådyret som en unskyldning siden du ikke visste hvordan du skulle si "Se på de snåle duppedittene mine <3<3". Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du liker vindusmaling ser jeg ja. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ifjor var det en elg utenfor vinduet mitt. Jeg viste ikke om det men når søstra mi runda hjørnet på huset så stod hun face mot face med elgen :!: Satt i sofaen å hørte et høyt skrik Elgen fikk ræva i gir da ja, hehe. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Ja, jeg elsker vindus maling. Syns dere de er fine? Nå som det er påske har jeg jo også en kylling, noe som passer perfekt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Så koselig! Husker det var enn sånn hos Pappa utafor vinduet for noen år siden også 8327537[/snapback] Drepte du det :-| Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Så koselig! Husker det var enn sånn hos Pappa utafor vinduet for noen år siden også 8327537[/snapback] Drepte du det :-| 8329636[/snapback] Hva mener du her? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Rådyr er alltid så hyggelig å se. Er ofte her jeg bor også. De går runtomkring i hagene og veiene laaaangt vekk fra skogen. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Så koselig! Husker det var enn sånn hos Pappa utafor vinduet for noen år siden også 8327537[/snapback] Drepte du det :-| 8329636[/snapback] Nei den bare rusla avgårde igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå