Gå til innhold

Sjekk hva som hendte meg:P

-Shark-

Anbefalte innlegg

Våknet her om dagen av noen merkelige lyder utenfra. Lå i sengen en stund før jeg fant ut av jeg skulle sjekke hva dette var. Klokka var forøvrig rundt 6-7 tiden om morgenen.

Rullet opp rullgardinen og så dette:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

dsc00199ys3.th.jpg

dsc00198qs3.th.jpg

dsc00200ey6.th.jpg

Som dere ser da, så var det et rådyr(bambi) som spiste tulipanene våre. Og jeg rakk å knipse et par bilder med mobilen(derfor dårlig kvalitet)

Den så faktisk på meg og rørte seg ikke ta jeg tok opp mobilen for å ta bilder. Ganske merkelig.

Enjoy! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heldig du er som går rådyret helt intill vinduet. Jeg tror den ikke brydde seg fordi du luktet ikke rart siden vinduer sperrer lukten. Rådyr er noen kjekke dyr

8327464[/snapback]

Jada kjempe heldig. Ja de er ikke så kjekke når de spiser plantene til mor da(ikke at jeg bryr meg :!: )

Lenke til kommentar

Det som hendte hos oss en gang var at et rådyr skulle hoppe over gjerdet, satte seg halvveis fast og skadet seg. Tro meg, et skadet rådyr er ikke like søtt og nusselig. Fikk jeg oppleve når jeg prøvde å nærme meg det, og det hylte hjerteskjærende i trynet på meg.

Historien fikk også dessverre en trist slutt, endte med en telefon til viltnemda som sendte en kar med våpen for å gjøre slutt på smertene til stakkaren. :(

Meen, la ikke det ødelegge idyllen. Koselig med rådyr utenfor vinduet. :wee:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...