iMedia_4226 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvis jeg laster ned Vista, vil jeg måtte legge programmet på cd, å kjøre under oppstart, eller (hvis pcen er kompitabel med vista) så skjer ingenting med filer eller programmer annet en at design og lignende blir endret? :!: Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Nå tror jeg at jeg svarer for alle når jeg sier... Hæ? 1. Man laster ikke ned Vista. Da snakker vi pirat software...og det er det ingen her som vil hjelpe deg med. 2. Hvis du skal oppgradere til vista bør du som alle andre ta god backup av systemet ditt til en ekstern disk eller lagringsmedium. 3. Prøv å beskriv engang til hva det er du prøver å oppnå og hva målet ditt med det du skriver er da jeg faktisk er litt usikker....spør du om alle software du har nå vil funke..eller?? AKIRA Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Må ærlig innrømme at jeg ikke skjønte hva trådstarter ville fram til her. Jeg ville anbefalt deg å partisjonere disken din iallefall. Har du tenkt til å kjøre Dualboot med Windows XP og Windows Vista. Eller hvordan hadde du tenkt dette her? Selvfølgelig skal vi ikke snakke om Piratkopiering på forumet. Det må vel være klart for de aller fleste her nå. Du har 107 poster og du burde ha lest rettningslinjer iallefall. Lenke til kommentar
iMedia_4226 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Må ærlig innrømme at jeg ikke skjønte hva trådstarter ville fram til her. Jeg ville anbefalt deg å partisjonere disken din iallefall. Har du tenkt til å kjøre Dualboot med Windows XP og Windows Vista. Eller hvordan hadde du tenkt dette her?Selvfølgelig skal vi ikke snakke om Piratkopiering på forumet. Det må vel være klart for de aller fleste her nå. Du har 107 poster og du burde ha lest rettningslinjer iallefall. 8328136[/snapback] Vi trenger ikke være så frekke her! jeg trodde at man kunne kjøpe å laste ned Windows® Vista på Microsoft.com, tenkte ikke å piratkopiere den. Endret 7. april 2007 av iMedia_4226 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Isteden for å henge deg opp i meningsløs kommentarer om folk er noe eller ikke...så kan du jo heller bruke tiden på å skrive om det som begge svarene har handlet om. Hva er det du ville frem til i første posten din? AKIRA Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Du vil kunne oppgradere maskinen din fra XP til Vista. Da vil du ikke kunne starte med XP siden, da den blir "borte". Husk at det er snakk om et nytt OS, og ikke noen nye skjermbilder og ikoner. Alt er nytt. Eller, hvertfall, nesten alt. Installerte programmer og innstillinger til for eksempel e- post og slikt vil bli beholdt, og programmene vil virke, så sant de er Vista- kompatible. Du kan laste ned en gratis Vista kompabilitetstest fra Microsoft for å sjekke hva som evt. må byttes ut. Forslaget om å laste ned Vista er faktisk ikke så dumt. Microsoft har systemer for å la MSDN- brukere gjøre dette. Har lastet det ned flere ganger. Dessuten sysler de med tanken om å tilby Vista for "vanlige" brukere også, men dette er p.t. ikke mulig. Endret 7. april 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
iMedia_4226 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Du vil kunne oppgradere maskinen din fra XP til Vista. Da vil du ikke kunne starte med XP siden, da den blir "borte". Husk at det er snakk om et nytt OS, og ikke noen nye skjermbilder og ikoner. Alt er nytt. Eller, hvertfall, nesten alt. Installerte programmer og innstillinger til for eksempel e- post og slikt vil bli beholdt, og programmene vil virke, så sant de er Vista- kompatible. Du kan laste ned en gratis Vista kompabilitetstest fra Microsoft for å sjekke hva som evt. må byttes ut. Forslaget om å laste ned Vista er faktisk ikke så dumt. Microsoft har systemer for å la MSDN- brukere gjøre dette. Har lastet det ned flere ganger. Dessuten sysler de med tanken om å tilby Vista for "vanlige" brukere også, men dette er p.t. ikke mulig. 8329520[/snapback] Takk for hjelpen og støtten CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå