PIIIpower Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Tenkete å kjøpe meg denne.. noen som har noen synspungter på den? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 noen som forresten har prøvd GPS enheten som man kan ha som opsjon? Lenke til kommentar
MokkaBønner Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 En stund siden du spurte og julen er over, men freistar ett svar okkesom. Anskaffet den i primo 2002, men fant fort ut at det var for "mye" telefon (stor). Og hvor ofte brukte jeg alle ekstra funksjonene...? Neste løsning var å bruke min gamle t39 med tvilling kort ved siden av den STORE, noe som raskt medførte at den STORE ble liggende ubrukt. Overbeviste dog personalsjefen at han _måtte_ ha en STOR telefon... Prøvde aldrig GPS enheten. Oppsummert; for stor og lite bruk av _alle_ funksjonene den har/hadde. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Tenkete å kjøpe meg denne.. noen som har noen synspungter på den? Jeg bare sier "Tungsten W" jeg... http://www.palm.com/products/handhelds/tungsten-w/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå